تصویر شاهزاده ویلیام در کنار فرزندانش به مناسبت روز پدر

دوک کمبریج سال گذشته تولد ۳۹ سالگی‌اش را در روز پدر جشن گرفت

اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا در این تصویر صمیمی و شاد که پیش از این منتشر نشده بود، در حال خندیدن ظاهر شده‌اند - twitter/KensingtonRoyal

شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج، با عکس تازه و متفاوتی که روز شنبه ۱۸ ژوئن ۲۰۲۲ به مناسبت روز پدر منتشر کرد، این روز را به همه پدرها و پدربزرگ‌ها شادباش گفت.

اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا در این تصویر صمیمی و شاد که پیش از این منتشر نشده بود، در حال خندیدن ظاهر شده‌اند. گویا شاهزاده ویلیام و فرزندانش خوب می‌دانند چگونه اوقات شاهانه خوشی داشته باشند!

این عکس را که همچنان در رسانه‌های مختلف فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود، می‌توان مملو از زیبایی و رابطه خوب خانوادگی دانست. در این عکس دوک کمبریج را می‌بینیم که به نظر می‌رسد در حال قهقهه زدن است.

او در میانه تصویر، شاهدخت شارلوت و شاهزاده جورج را که چهره‌های کوچک خندان دارند در اطرافش بغل گرفته و شاهزاده لوئیس، فرزند آخر خانواده، بر شانه‌های پدر نشسته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

همان‌طور که می‌دانید، کیت میدلتون، دوشس کمبریج و مادر خانواده، به عکس‌برداری بسیار علاقه‌مند است و بسیاری از تصاویر خانوادگی آن‌ها را او گرفته و این موضوع درباره این عکس زیبا هم صدق می‌کند. عکسی که مربوط به سفر تفریحی این خانواده سلطنتی به اردن در پاییز سال گذشته است.

در متن تصویر منتشرشده در حساب اینستاگرام این زوج آمده است: «روز پدر بر همه پدرها و پدربزرگ‌های سراسر جهان مبارک باد!»

گفتنی است چیزی به زادروز شاهزاده ویلیام نمانده و او در ۲۱ ژوئن، ۴۰ ساله می‌شود. او سال گذشته تولد ۳۹ سالگی‌اش را در روز پدر جشن گرفت.

بیشتر از زندگی