حضور فرزندان مایکل جکسون در مراسم اهدای جوایز تونی و ادای احترام به پدرشان

این مراسم با میهمانان نامدارش مملو بود از اجراهای موسیقی و سخنرانی‌های احساسی

برادوی در نیویورک قلب تپنده تئاتر جهان است که تلاش می‌کند صحنه نمایش را گرم و زنده نگه دارد. هفتادوپنجمین دوره جوایز سالانه تونی در ۱۲ ژوئن ۲۰۲۲ برای قدردانی از دستاوردهای یک‌ساله برادوی از ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ در تالار موسیقی رادیوسیتی شهر نیویورک برگزار شد. آریانا دبوز میزبان مراسم اصلی بود و دارن کریس و جولیان هاف میزبان پیش‌نمایش یک‌ساعته این مراسم بودند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در این فصل بیشترین تعداد جوایز به نمایش سه‌گانه لمن (The Lehman Trilogy) تعلق گرفت که برنده پنج جایزه، از جمله بهترین نمایش شد و همچنین بازسازی نمایش موزیکال «کمپانی» اثر استفان ساندهیم که باز هم پنج جایزه از جمله بهترین بازسازی یک موزیکال را دریافت کرد. موزیکال یک حلقه عجیب (A Strange Loop) برنده جایزه پولیتزر، با یازده نامزدی در بیشترین بخش‌ها نامزد جوایز شده بود که برنده بهترین موزیکال و اولین برنده جایزه بهترین موزیکالی بود که از زمان نمایش خیابان ۴۲ (۱۹۸۱) تنها دو جایزه را از آن خود کرده است.

ال مورگان لی با نامزدی برای بهترین بازیگر زن در نمایش موزیکال یک حلقه عجیب، اولین فرد آشکارا تراجنسیتی بود که نامزد دریافت جایزه تونی شده است.

این مراسم با میهمانان نامدارش مملو بود از اجراهای موسیقی، سخنرانی‌های دریافت جوایز احساسی و ادای احترام به استفان ساندهیم.

پاریس و پرینس جکسون نیز در مراسم اهدای جوایز شرکت کردند تا موفقیت نمایش «ام جی: موزیکال» در برادوی را که به اسطوره موسیقی و پدر فقیدشان، مایکل جکسون، ادای احترام می‌کند، جشن بگیرند.

پرینس جکسون روی صحنه در مقدمه گفت: «به نظر می‌رسد بسیاری از مردم فکر می‌کنند که پدر ما مایکل جکسون موسیقی پاپ را برای همیشه تغییر داده است؛ و ما که باشیم که مخالفت کنیم؟ اما چیزی که ممکن است مردم ندانند این است که او عاشق موزیکال‌ها، در فیلم‌های سینمایی و روی صحنه بود.»

بیشتر از فرهنگ و هنر