اتومبیل ولوو دست دوم، اولین خرید بزرگ برندگان بلیت بخت‌آزمایی بریتانیا

زوج خوش‌شانس برنده جایزه ۱۸۴ میلیون پوندی «یورومیلیونز»، یک ولووی خاکستری وی-۶۰ به قیمت ۳۸ هزار پوند خریده‌اند

به نظر می‌رسد که این زوج بخش دیگری از جایزه نقد خود را صرف نوسازی خانه ۶۵۰ هزار پوندی خود می‌کنند- PA Images via Reuters

برندگان بزرگ‌ترین بلیت بخت‌آزمایی بریتانیا در اولین خرید بزرگشان پس از دریافت جایزه، یک اتومبیل ولوو دست‌دوم خریدند.

نشریه بریتانیایی سان نوشت که جو و جس توایت، زوج خوش‌شانس برنده جایزه ۱۸۴ میلیون پوندی «یورومیلیونز»، یک ولووی خاکستری وی-۶۰ به قیمت ۳۸ هزار پوند خریدند و آقای توایت تاکید کرد که فرد «ماشین‌باز»ی نیست!

نشریه سان به نقل از همسایه‌های آن‌ها نوشته ‌است که از تواضع این زوج حتی پس از برنده شدنشان تعجب نکرده‌اند. یکی از همسایه‌ها گفت درست است که برنده بخت‌آزمایی شده‌اند اما آن‌ها اول از همه افرادی متواضع‌اند که در تمام زندگی‌شان، سخت کار کرده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به نظر می‌رسد که این زوج بخش دیگری از جایزه نقد خود را صرف نوسازی خانه ۶۵۰ هزار پوندی خود می‌کنند.

همسایه‌های خانواده توایت گفتند این که آن‌ها پولشان را صرف خرید ماشین‌های گران‌قیمت و مهمانی‌های پرزرق‌وبرق نمی‌کنند و در عوض به برنامه‌های سابق مانند نوسازی خانه مشغول‌اند، این نشان می‌دهد که آن‌ها «انسان‌های فوق‌العاده‌ای هستند.»

با جایزه کلانی که نصیب این زوج شده است، آن‌ها می‌توانند هر اتومبیلی را که اراده کنند سوار شوند. ولی ماه گذشته وقتی که خبر برنده شدن آن‌ها در رسانه‌ها اعلام شد، جو گفته بود که فرد «ماشین‌باز»ی نیست. او که قبلا هیوندای داشت، گفته بود که اتومبیل محبوبش «اشکودا سوپرب» است زیرا صندوق عقب بزرگ و جاداری دارد.

جو توایت ۴۹ ساله و مهندس ارتباطات فروش است که حالا از کار خود استعفا داده است. جس ۴۴ ساله است و با خواهرش یک سالن زیبایی را اداره می‌کنند. آن‌ها دو دختر دارند.

بیشتر از جهان