تمساح فلوریدایی مردی که او را با سگ اشتباه گرفته بود گاز گرفت

حضور ناگهانی تمساح‌ها در شهرهای فلوریدا امری رایج است و مردم ساکن این ایالت گاه ویدئوهایی در این زمینه منتشر می‌کنند

تمساح‌ها در اکثر موارد به شهروندها آسیبی نمی‌رساند- RHONA WISE / AFP

پلیس محلی منطقه ساراسوتا، در ایالت فلوریدای آمریکا، می‌گوید یک تمساح مردی را، که این حیوان را با سگ اشتباه گرفته بود، گاز گرفت. به گفته این مرد ۴۹ ساله وقتی او بیرون خانه‌اش در حال قدم زدن بود، با این حیوان مواجه می‌شود و در نظر اول گمان می‌کند سگی است که قلاده‌ای بلند به گردن دارد و به همین دلیل از مسیر تمساح کنار نمی‌رود.

به‌گزارش روزنامه گاردین تمساحی که مرد فلوریدایی را زخمی کرد بیش از ۲ متر درازا داشت. بر پایه گزارش پلیس محلی، تمساحِ ۲ متری پای راست مرد را گاز گرفت و بافت‌های عضلانی پای او را پاره کرد؛ مردِ مصدوم در این باره می‌گوید:«احساس کردم تمساح تکه‌ای از پای راستم را کند.»

پس از این حادثه مرد مصدوم به بیمارستان منتقل می‌شود و تمساح به یک مرکز محلی نگهداری از حیوانات. پلیس در مورد وضعیت سلامتی این مردی که تمساح به او حمله کرده بود می‌گوید:«فرد مصدوم از بیمارستان مرخص شده است و انتظار می‌رود که بهبودی کامل پیدا کند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

حضور ناگهانی تمساح‌ها در شهرهای ایالت فلوریدا امری نسبتا رایج است. مردم ساکن این ایالت گاه در شبکه‌های اجتماعی ویدئوهایی منتشر می‌کنند که یکی از این تمساح‌ها را نشان می‌دهد که ناگهان سر و کله‌اش در  پشت در خانه، یا در مکانی دیگر، پیدا شده است. به‌ عنوان مثال، در ژانویه سال ۲۰۱۷، تمساحی به طول بیش از ۴ متر به‌ طور ناگهانی در مسیر پیاده‌روی یکی از پارک‌های فلوریدا ظاهر شد و مردم حاضر در پارک را به ترس و حیرت انداخت.

یکی از پرونده‌های جنایی ماه جاری در ایالت فلوریدا نیز به قتل مردی ۴۷ ساله مربوط می‌شود که محتمل‌ترین فرضیه کارآگاه‌های پلیس این است که این مرد به‌ وسیله حمله یک تمساح کشته شده باشد؛ هر چند این فرضیه همچنان به اثبات نرسیده است.

با این‌ وجود حضور تمساح‌ها در اکثر موارد به شهروندها آسیبی نمی‌رساند. بنابر داده‌های ایالت فلوریدا، حمله اخیر یک تمساح به یک انسان نخستین مورد ثبت شده در این زمینه از سال ۲۰۱۹ به این‌سو بوده است.

بیشتر از جهان