دیدار ملکه با لی‌لی‌بت، آرچی، هری و مگان

شاهزاده هری و مگان مارکل اولین تولد لی‌لی‌بت را جشن گرفتند

مگان در گذشته خودش برای تولد پسرش آرچی کیک تولد درست کرده بود، اما نمی‌دانیم آیا در کاخ آشپزخانه‌ای به او برای پخت کیک خانگی داده‌شده یا نه - AFP

حتی گرمای حضور شاهدخت کوچک همنام ملکه و هم‌زمانی تولدش با جشن‌های سالگرد تاج‌گذاری ملکه هم نتوانست یخ‌های روابط خانوادگی در کاخ باکینگهام را آب کند.

شاهزاده هری و مگان مارکل اگر چه در بریتانیا هستند اما حضورشان کاملا به‌دوراز دوربین‌های خبری است. به نظر می‌رسد تولد دختر کوچکشان لی‌لی‌بت هم قرار است از چشم ما دور بماند.

شاهزاده هری و مگان مارکل در میان جشن‌های پیوسته جوبیلی پلاتینیوم دلیل دیگری نیز برای جشن گرفتن در روز شنبه داشتند: اولین تولد دخترشان لی‌لی‌بت دایانا مونت باتن-ویندزور.

کوچک‌ترین فرزند دوک و دوشس ساسکس که این هفته برای اولین بار در زندگی خود برای شرکت در جشن‌های ۷۰ سالگی سلطنت همنام خود در بریتانیا به سر می‌برد، شنبه ۴ ژوئن یک‌ساله شد. درحالی‌که زوج سلطنتی به این مناسبت عکس جدیدی از لی‌لی‌بت کوچولو منتشر نکرده‌اند، گزارش‌شده که آن‌ها این روز را به‌صورت خصوصی به‌عنوان یک خانواده در کنار هم گذراندند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مگان در گذشته خودش برای تولد پسرش آرچی کیک تولد درست کرده بود، اما نمی‌دانیم آیا در کاخ آشپزخانه‌ای به او برای پخت کیک خانگی داده‌شده یا نه.

گمان بر این است که آن‌ها یک دورهمی کوچک ترتیب داده‌اند تا فرزندان دیگر خانواده مانند شاهزاده جورج، شاهدخت شارلوت، شاهزاده لوئیس، میا تیندال، لنا تیندال، لوکاس تیندال، آگوست بروکسبانک و سینا ماپلی موزی همگی بتوانند از یک روز بازی و شادی در کنار هم لذت ببرند. هر چند دیدار خانواده دو برادر به صورت رودررو و صمیمی تایید نشده است.

جشن تولد لی‌لی‌بت پس از آن برگزار می‌شود که در روز جمعه برای نخستین بار به ملکه معرفی شد و با او ملاقات کرد. لی‌لی‌بت که در آمریکا به دنیا آمده است به دلیل شرایط ناشی از همه‌گیری کووید-۱۹ در جهان و رابطه پر تنشی که پدر و مادرش با دربار بریتانیا دارند تاکنون نتوانسته بود به انگلستان سفر کند.

درحالی‌که لی‌لی‌بت و برادر بزرگ‌ترش آرچی سه ساله، در طول سفر خود به بریتانیا هنوز در ملاء عام دیده نشده‌اند، گمان می‌رود که این خانواده در مدت حضورشان در بریتانیا در کلبه فراگمور، در اقامتگاه ساسکس اقامت داشته باشند. این خانه جایی بود که این زوج آخرین دوره حضور خود در بریتانیا به عنوان خانواده سلطنتی را قبل از نقل مکان به آمریکای شمالی در آنجا سپری کردند.

بسیاری از اعضای خانواده سلطنتی به مناسبت اولین تولد لی‌لی پیام‌های تبریک تولد خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. هر چند تاکنون مشخص نشده آیا به دیدار این عضو کوچک خانواده هم رفته‌اند یا نه.

بیشتر از زندگی