پیشنهاد مرد عربستانی برای ازدواج با امبر هرد: هیچ‌کس را جز من نداری

این مرد در پیامش به هرد با اشاره غیرمستقیم به جانی دپ گفت: «من از آن پیرمرد بهترم»

هرد در ۲۳ می ۲۰۱۶، درخواست طلاق داد و مدعی شد که دپ در طول رابطه آن‌ها از او سوءاستفاده فیزیکی کرده است - LOIC VENANCE / AFP

پس از آن که رای دادگاه جنجالی امبر هرد و همسر سابقش، جانی دپ علیه این بازیگر زن صادر شد، یک مرد عربستانی در پیامی اینستاگرامی به امبر هرد پیشنهاد ازدواج داد.

به گزارش گلف نیوز، او این پیام صوتی را به صفحه رسمی اینستاگرام امبر هرد با پنج میلیون دنبال‌کننده فرستاد و به این بازیگر آمریکایی قول داد زندگی‌اش را سرشار از شادی و نشاط کند.

این مرد در پیام صوتی‌ خطاب به هرد گفت: «امبر ... از آنجایی که همه درها به روی تو بسته شده است، هیچ‌کسی را جز من نداری که از تو مراقبت کند. من متوجه شده‌ام که برخی افراد از تو متنفرند و برایت قلدری می‌کنند، بنابراین تصمیم گرفتم با تو ازدواج کنم. خداوند به هر دو ما برکت دهد. تو یک نعمتی، اما مردم قدر تو را نمی‌دانند. من از آن پیرمرد بهترم.»

این پیام پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی، فقط در مدت ۱۴ ساعت نزدیک به ۱۰۰ هزار بازدید داشت.

دپ و هرد، پس از چندین سال آشنایی، سال ۲۰۱۵ طی یک مراسم بسیار خصوصی در خانه خود در لس‌آنجلس با یکدیگر ازدواج کردند. هرد در ۲۳ می ۲۰۱۶، درخواست طلاق داد و مدعی شد که دپ در طول رابطه آن‌ها از او سوءاستفاده فیزیکی کرده است. از آن پس، ماجرای دادگاه این دو بازیگر آمریکایی شروع شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هیئت‌منصفه در سال ۲۰۱۸ تشخیص داد که امبر هرد در مقاله‌ واشینگتن پست، جانی‌دپ (بدون نام بردن از او) را به خشونت خانگی متهم کرده است. سپس جانی دپ از همسر سابقش شکایت و غرامتی ۵۰ میلیون دلاری درخواست کرد. پس از این شکایت، امبر هرد نیز علیه جانی دپ شکایت کرد و ۱۰۰ میلیون دلار غرامت درخواست کرد.

جانی دپ روز چهارشنبه‌، برنده دعوای افترا علیه همسر سابقش شد. بر اساس حکم دادگاه، امبر هرد باید ۱۵ میلیون دلار با‌ عنوان خسارت به جانی دپ بپردازد. جانی دپ هم باید دو میلیون دلار به امبر هرد پرداخت کند. این دادگاه در شش هفته گذشته به‌طور علنی از شبکه‌های تلویزیونی پخش شد و مخاطبان را در جریان کوچک‌ترین و خصوصی‌ترین مسائل زندگی مشترک جانی دپ و امبر هرد قرار داد.

امبر هرد که در بخش‌‌هایی از دادگاه، ساختگی بودن برخی ادعاهایش در باره کبودی‌‌های ناشی از خشونت خانگی یا صحنه‌سازی در این زمینه فاش شد، از حکم دادگاه ابراز ناامیدی کرد و آن را عقب‌گرد برای زنان توصیف کرد. او همواره مدعی بود که افکار عمومی تحت تاثیر نفوذ و قدرت همسر سابقش قرار دارد.

 

بیشتر از جهان