کیم کارداشیان از رفتار همسرسابقش عذرخواهی کرد

کیم کارداشیان از اینکه «سال‌ها» در برابر رفتارهای کانیه نسبت به اعضای خانواده‌اش از آن‌ها دفاع نکرده پشیمان است

کیم کارداشیان وقتی فهمید همسر سابقش آهنگ جدیدی منتشر کرده که در آن به کارداشیان ها فحاشی می‌کند، از خانواده‌اش معذرت خواست - Combo/ Instagram/kimkardashian/ kuwtk

کیم کارداشیان به دلیل رفتار همسر سابقش، کانیه وست، در طول مدت ازدواجشان، از خانواده‌اش عذرخواهی کرده است.

در جدیدترین قسمت برنامه تلویزیونی کارداشیان ها، کیم ۴۱ ساله اعتراف کرد از اینکه «سال‌ها» در برابر رفتارهای کانیه نسبت به اعضای خانواده‌اش از آن‌ها دفاع نکرده پشیمان است. او همچنین می‌گوید همسر سابقش رفتار و مدل لباس‌ پوشیدن او را کنترل می‌کرد. 

در این نمایش تلویزیونی که زندگی خانوادگی و خصوصی کارداشیان ها را نشان می‌دهد آن‌ها درباره مسائل مختلفی که در میانشان اتفاق افتاده صحبت می‌کنند از جمله اتفاقاتی که بین کیم و همسر سابقش کانیه افتاد و ماجراهایی که هنوز ادامه دارد.

در صحنه‌هایی احساسی از آخرین قسمت پخش شده این برنامه، کیم که چهار فرزند با همسر سابقش کانیه دارد در یک مراسم شام از تمام اعضای خانواده خود عذرخواهی کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کیم که خواهرانش، کلویی، کندال، کورتنی و همسرش تراویس و همچنین مادرشان کریس در کنار او بودند، وقتی متوجه شد که خواننده رپ آهنگ جدیدی منتشر کرده که در آن به کارداشیان ها فحاشی می‌کند، درباره رفتارهای قبلی کانیه با آن‌ها صحبت کرد.

کانیه قصد دارد آهنگ جدیدی را منتشر کند که در آن نسبت به همسر سابقش ابراز تنفر کرده است.

در پاسخ به نگرانی‌های کیم، مادرش اصرار داشت که کیم در طول دوره‌های تاریک زندگی کانیه همواره از او حمایت کرده و همچنین اشعار کینه‌توزانه او در مورد کیم را به دلیل این واقعیت که فرزندانشان، نورث، سینت، شیکاگو و سام در آینده خواهند شنید و کاملاً درک خواهند کرد، محکوم کرد.

کیم پس‌ازاینکه اظهار داشت که کانیه همیشه با خانواده‌اش رفتار بدی داشته است، قول داد که هرگز خودش را در سطح او پایین نخواهد آورد.

کیم با قاطعیت گفت: «من برای مدت طولانی از آن محافظت کردم، اما گفتم هرگز اجازه نمی‌دهم این اتفاق دوباره برای شما بیفتد.»

کیم و کانیه در ماه مارس، زمانی که کیم به‌طور قانونی مجرد اعلام شد، به شکل رسمی از هم جدا شدند.

پس از هفت سال زندگی مشترک، کیم در فوریه ۲۰۲۱ درخواست طلاق از کانیه را داد. او اکنون رابطه عاشقانه‌ای با پیت دیویدسون دارد که او هم هدف حملات کینه‌توزانه کانیه وست قرار گرفت.

بیشتر از زندگی