کورتنی کارداشیان و تراویس بارکر به خانه بخت رفتند

این زوج به هم قول دادند تا زمان مرگ از یکدیگر جدا نشوند

دو ستاره جنجالی دنیای سرگرمی بالاخره جشن عروسی‌ خود را برگزار کردند و به سلامتی عشق ابدی‌شان نوشیدند. آن‌ها در حضور مهمانان یکدیگر را بوسیدند و به هم قول دادند که تا زمان مرگ از هم جدا نشوند.

کورتنی کارداشیان، مدل و شخصیت رسانه‌ای ثروتمند ۴۳ ساله، روز یکشنبه در شهری ساحلی در ایتالیا، با تراویس بارکر ۴۶ ساله، مرد رویاهایش و نوازنده چیره‌دست درام، ازدواج کرد.

این ستاره ارمنی-آمریکایی که البته او و خانواده‌اش در ارمنستان محبوبیت چندانی ندارند، برای بار سوم است که با تراویس ازدواج می‌کند. اشتباه برداشت نکنید! آن‌ها هرگز از هم جدا نشدند! فقط اینکه بعد از ۱۰ سال دوستی و یک سال رابطه عاشقانه، وقتی تراویس جلو پای شاهزاده خانمش زانو زد و از او خواستگاری کرد، آن‌ها یک بار در آوریل ۲۰۲۲ یک ازدواج نمایشی کوچک در لاس‌وگاس داشتند که خودشان آن را «تمرین» خواندند و یک بار هم یک هفته پیش به شکل رسمی ازدواج کردند. حالا هم که خبر ازدواج این دو برای بار سوم منتشر شده و به مهمانی عروسی آن‌ها اشاره دارد. اگر ازدواج چهارمی در کار نباشد، می‌توانیم در ادامه منتظر خبر بچه‌دار شدن این زوج باشیم؛ زیرا همین چند وقت پیش بود که شنیدیم در تلاش برای فرزندآوری‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

باید گفت کورتنی کارداشیان، پیش از این با فرد دیگری در زندگی‌اش ازدواج نکرده بود و تراویس بارکر همسر اول و انشالله آخر او است. اما تراویس بارکر می‌تواند تجربیات دو ازدواج پیشین خود را برای عروس سوم به کار بگیرد. اگرچه عروس و داماد خوشحال هر دو از روابط قبلی‌ خود فرزندانی دارند.

کورتنی کارداشیان با پخش مجموعه «پابه‌پای کارداشیان‌ها» بود که مشهور شد. او برای عروسی باشکوهش که در کلیسایی در پورتوفینو ایتالیا برگزار شد، لباس عروس سفید و کوتاهی از دولچه‌ گابانا با توری پهن و بلند پوشید که به تاج روی سرش متصل بود و روی آن تصویر کلیسایی مریم مقدس دیده می‌شد.

عروس زیبا برای این روز بزرگ آرایش سبکی انتخاب کرد و ناخن‌هایش به رنگ صورتی کم‌رنگ می‌درخشید. تراویس بارکر هم کت و شلوار شیکی از همان نشان تجاری ایتالیایی لوکس به تن داشت.

از جمله مهمانان اصلی عروس در این مراسم کریس جنر، مادر عروس، کیم کارداشیان، کلویی کارداشیان، کندال جنر و کایلی جنر، خواهران عروس، میسون ۱۲ ساله، پنه‌لوپه ۹ ساله و رین هفت ساله، فرزندان عروس، بودند. البته پدر بچه‌ها حضور نداشت؛ چون دعوت نبود.

داماد هم مهمانان اصلی خود را داشت: پسر ۱۸ ساله‌اش، لندن، دختر ۱۶ ساله‌اش، آلاباما، و آتیانا، دخترخوانده‌ ۲۳ ساله‌اش.

از دیگر مهمانان مشهور این مهمانی مجلل می‌توان مشین گان کلی و مارک هاپس را نام برد.

بیشتر از زندگی