ستاره بالیوود مشتاق دیدار رقصنده‌ ۱۰ ساله‌ از بلوچستان است

زمانی که ویدیوی رقصِ بریک سبحان سهیل در عرب نیوز منتشر شد، تایگر شروف، ستاره بالیوود، ابراز امیدواری کرد که حتما روزی با سبحان ملاقات کند

این هنرپیشه هندی رزمی‌کار و رقصنده پس از اطلاع در مورد این پسر ۱۰ ساله، در صفحه توییترش نوشت که تحت تاثیر کار او قرار گرفته است‌ـ STR / AFP

سبحان سهیل ۱۰ ساله از پاکستان، که با حرکاتِ رقص بریک خود در فضای مجازی مشهور شده است، می‌گوید که از تمایل تایگر شروف، بازیگر هندی، برای دیدار با او خوشحال است و او نیز مشتاق است با تایگر شروف ملاقات کند.

تایگر شروف، ستاره بالیوود، روز شنبه گفته بود که از ملاقات با سبحان سهیل، که مهارت‌های رقصِ بریک او در گزارش تصویری عرب نیوز منتشر شد، خوشحال خواهد شد.

این هنرپیشه هندی رزمی‌کار و رقصنده پس از اطلاع در مورد این پسر ۱۰ ساله، در صفحه توییترش نوشت که تحت تاثیر کار او قرار گرفته است.

شروف در پستی که در فضای مجازی منتشر شد، گفت: «به امید روزی که او را ملاقات کنم.»

سهیل، که با خانواده‌اش در روستای دیگاری کاهن در منطقه کیچ بلوچستان زندگی می‌کند، از سن ۶ سالگی شروع به یادگیری رقص کرد.

پس از چهار سال، وقتی معلمی ویدیویی از رقصِ بریک او را در حالی که لباس مدرسه به تن داشت، در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت، این ویدیو در فضای مجازی دست به دست شد و او در ایالت زادگاهش به شهرت رسید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سهیل وقتی واکنش شروف به ویدیوی رقصش را دید، یک پیام ویدیویی برای ستاره هندی ضبط کرد.

او گفت: «تایگر شروف، خیلی خوشحالم که برای دیدن من ابراز تمایل کردید، من هم دوست دارم شما را ملاقات کنم.»

او همچنین گفت: «عرب‌نیوز صدا و رقص مرا به شما رساند و من اکنون مشتاقم شما را از نزدیک ببینم. دوستت دارم تایگر شروف!»

سبحان هرگز برای کسب این مهارت در کلاسی شرکت نکرده است و فقط با تماشای ویدیوهای آنلاین مهارت‌های جدیدی در این زمینه یاد می‌گیرد.

پدرش سبحان، اسماعیل سهیل، در گفت‌و‌گو با عرب‌نیوز گفت: «سبحان در خانه تحت تاثیر تماشای ویدیوهای رقص از تلویزیون قرار گرفت. او با دیدن فیلم‌های تایگر شروف می‌گفت من هم تایگر شروف می‌شوم.»

اسماعیل سهیل گفت: «سبحان معمولا هر روز پس از انجام تکالیف مدرسه‌اش، دو ساعت به تمرین می‌پردازد؛ پس از آن، اجرا مقابل مردم به فعالیت مورد علاقه‌اش تبدیل شده است.»

سبحان سهیل گفت: «ابتدا، برای رقصیدن مقابل مردم خجالتی و مردد بودم. سپس، خانواده‌ام من را حمایت و تشویق کردند که در مناسبت‌های مدرسه و مراسم خانوادگی اجرا کنم.»

مومل ثاقب بلوچ، معلم مدرسه سبحان، گفت که دانش‌آموز نوجوانش «قهرمانی» است که با استعدادهای منحصر‌به‌فردش دیگران را سرگرم می‌کند.

مومل ثاقب بلوچ در گفت‌و‌گو با عرب‌نیوز گفت: «من ابتدا فیلم رقصِ بریک او را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کردم و پس از آن، بسیاری از مردم از من خواستند که آن را دوباره به اشتراک بگذارم، زیرا اجرای او مورد پسند همه قرار گرفته بود. او اکنون به نماد و الگوی رقص برای کل ایالت بلوچستان تبدیل شده است.»

© IndependentUrdu

بیشتر از زندگی