بالنسیاگا و نمایش مجموعه بهاره در بازار بورس نیویورک

نمایشی که از هفته‌ها پیش درباره آن شایعات زیادی به راه افتاده بود

دمنا گواسلیا در روز یکشنبه، ۲۲ مه، برای نمایش مجموعه پوشاک بهاره سال ۲۰۲۳ خود در ساختمان مرکزی بازار بورس نیویورک، میزبان مهمانان گرانقدری بود.

البته درباره روند، محتوا و چگونگی این نمایش بهاره از هفته‌ها قبل، پیش‌بینی‌ها و شایعات بسیاری وجود داشت؛ یکی از آن شایعات هم همکاری بالنسیاگا با آدیداس بود.

بر اساس آنچه در نمایش مد یکشنبه نشان داده شد، اکنون می‌توان تایید کرد که این موضوع حقیقت داشت و فقط یک شایعه نبود. آدیداس و بخش «گرید راب» (Garde-Robe) بالنسیاگا، خط جدید «دمی-کوتور» [پوشاکی که با مواد اولیه منحصربه‌فرد، غیرمعمول، عموما گران‌بها در کارگاه‌های کوچک با برش و دوخت دستی آماده می‌شوند]، در مجموعه تازه، با یکدیگر همکاری کرده‌اند و این همکاری به تولید محصولات متفاوتی منجر شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مدل‌های نمایش مجموعه بهاره بالنسیاگا با صورت‌های پوشیده، در حالی که فقط چشم‌ها و دهانشان دیده می‌شد، با ماسک‌هایی مشابه سبک «بی‌دی‌اس‌ام» [سبک پوشش و رفتاری اروتیک همراه نوعی فتیش جنسی] و لباس‌شب‌های بی‌نظیرشان روی صحنه ظاهر شدند و نگاه همگان را به خود خیره کردند.

دمنا گواسلیا، مدیر گرجستانی-روس بخش خلاقیت نشان تجاری بالنسیاگا و طراح مجموعه بهاره، این نمایش را به سه بخش تقسیم کرده بود:

بخش نخست، مختص پوشاک گرید راب بود که با مواد و پارچه‌هایی لوکس مانند پشم، ابریشم و گاباردین تهیه شده بودند.

بخش دوم مربوط به پوشاک «فوق رسمی» بود که پیراهن‌های مجلسی و چسبان، کت‌وشلوار و پالتوهای ابریشمی را شامل می‌شد. مدل‌ها در این بخش، همچنین با دامن‌های چرمی، کت‌های ماکسی و کفش‌های بسیار بزرگ در مرکز صحنه درخشیدند. حضور مدل‌ها و نمایش لباس‌ها در بخش فوق رسمی، با پخش ترانه «نیویورک، نیویورک» در پس‌زمینه همراه بود.

در بخش سوم، نمایشگاه مد در چشم‌به‌هم‌زدنی به مکانی ویژه برای نمایش تولیدهای آدیداس و بالنسیاگا در همکاری با یکدیگر تبدیل شد. در این بخش، نسخه‌هایی جدید از نمادهای «ترفویل» (Trefoil) و «تری استریپس» (Three Stripes) آدیداس برجسته شدند.

پرده این نمایش باشکوه در حالی فرو افتاد که تمام صفحه‌نمایش‌ها و چراغ‌های سالن چشمک می‌زدند.

بیشتر از مُد و زیبایی