آدریانا لیما و الگوبرداری از ریانا

آدریانا لیما در پوششی مشابه ریانا روی فرش قرمز هفتادوپنجمین دوره جشنواره کن قدم گذاشت

آدریانا لیما با انتخاب پوشش هوشمندانه‌اش توجه همه را به خود جلب کرد - Combo/ AFP

ریانا، خواننده مشهور و موسس شرکت موفق محصولات آرایشی فندی، در طول دوران بارداری خود همیشه عاشق لباس‌هایی بوده که شکم برجسته‌اش را عریان به نمایش می‌گذاشتند. حالا آدریانا لیما نیز در روز چهارشنبه، ۱۸ مه، در پوششی به سبک ریانا، بر فرش قرمز هفتادوپنجمین دوره جشنواره فیلم کن فرانسه قدم گذاشت.

آدریانا لیما، مدل پیشین ویکتوریا سیکرت، شرکت مشهور طراحی و تولید لباس‌ زیر زنانه و لوازم آرایشی، با انتخاب لباسی هوشمندانه و حضور در جشنواره کن ۲۰۲۲، توجه همه را به خود جلب کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مدل (فرشته) سابق نشان تجاری ویکتوریا سیکرت که در سال ۲۰۱۷ لقب گران‌ترین مدل این نشان تجاری را کسب کرد، با پیراهنی به طراحی نشان تجاری فرانسوی بالمین، در حالی که از سبک جلوباز لباس‌های ریانا در دوران بارداری ایده گرفته بود، برآمدگی شکمش  را به نمایش گذاشت.

البته این لباس فقط یک پیراهن ساده نبود که در قسمت شکم باز باشد؛ بلکه یک لباس شب مشکی با دامنی بلند بود که دنباله‌اش کمی روی زمین کشیده می‌شد و سرشانه‌هایی برآمده، چین‌هایی پیچیده و آستین‌هایی بلند داشت و شکم باردار این سوپرمدل برزیلی را با یک شکاف از زیر پستان‌ها در قابی بزرگ جا می‌داد.

این سوپرمدل ۴۰ ساله  موهای بلند، صاف و تیره‌ خود را هماهنگ با لباسش، هم از دو طرف باز کرده، یک ارسی (حمایل) بلند مشکی روی دستانش انداخته و برای اطمینان از اینکه همه چشم‌ها به شکمش خیره می‌شود، زیورآلات خاصی به خود نیاویخته بود؛ او برای تکمیل ترکیب ظاهری‌ خود صندل‌های مشکی پاشنه‌بلندی هم به پا داشت. پیراهن او نقطه‌ای گره‌مانند در زیر شکم داشت که باسن و ران‌هایش را به‌زیبایی به نمایش می‌گذاشت.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Adriana Lima (@adrianalima)

پس از جنجالی که حضور این سوپر مدل و شباهت پوشش او به ریانا در جشنواره کن امسال به‌پا کرد، آدریانا لیما در پستی، خطاب به بیش از ۱۴ میلیون دنبال‌کننده خود در اینستاگرام، الهام‌بخشی ریانا را تایید و از او برای گشودن این در [به روی زنان باردار دیگر] تشکر کرد. این پست با استقبال طرفداران ریانا، آدریانا و به‌طور کلی حامیان این نوع پوشش برای زنان باردار روبه‌رو شد.

بیشتر از مُد و زیبایی