به‌‌روزرسانی واتس‌اپ امکان ترک بی‌سرو صدا از گروه‌ها را می‌دهد

آخرین ویژگی جدید در بتا برای نسخه‌های اندروید، آی‌او‌اس و دسکتاپ برنامه است

اکنون کسانی که به گروه‌ها می‌پیوندند می‌توانند بی‌سروصدا از آن خارج شوند بدون آنکه غیبتشان موجب مزاحمت یا جلب‌ توجه سایر اعضا شود- Canva

واتس‌اپ درحال کار روی ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد بدون اطلاع سایر اعضا، چت‌های گروهی را ترک کنند.

اخبار به‌روزرسانی در پی آن منتشر شد که در این ماه مجموعه‌ای از ویژگی‌های تازه‌ به این برنامه پیام‌رسان بسیار محبوب که بیش از دو میلیارد نفر در سراسر جهان کاربر آن‌اند، افزوده شد.

آخرین نسخه واتس‌اپ در اندروید، آی‌او‌اس و دسکتاپ به کاربران امکان می‌دهد که به پیام‌های فردی با ایموجی واکنش نشان دهند، در ضمن می‌توانند تا ۵۱۲ نفر به گروه‌ها بیفزایند.

اکنون کسانی که به گروه‌ها می‌پیوندند می‌توانند بی‌سروصدا از آن خارج شوند بدون آنکه غیبتشان موجب مزاحمت یا جلب‌ توجه سایر اعضا شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آخرین به‌روزرسانی را وب‌سایت وابتااینفو انجام داد که ویژگی‌های جدید را که اکنون در برنامه پیام‌رسانی متعلق به متا در دست توسعه است، ردیابی می‌کند.  

این سایت تصاویری از ظاهر ویژگی تازه را به اشتراک گذاشت که در آن پیامی برای کاربران واتس‌اپ که مایل به ترک چت گروهی‌اند، ظاهر می‌شود.

پیامی بالا می‌آید و می‌پرسد: «از گروه خارج می‌شوید؟ فقط خودتان و مدیران گروه می‌دانید که گروه را ترک کردید.»

اگر این پیام برای همه کاربران عرضه می‌شد، به این معنی که حالا پیام تولید شده که در چت گروهی هنگام خروج یکی از اعضا به صورت خودکار ظاهر می‌شد، دیگر ظاهر نمی‌شود.

این اسکرین‌شات از نسخه بتا برنامه برای دسکتاپ واتس‌اپ گرفته شده است، اگرچه بنا بر پیش‌بینی سایت، این ویژگی برای استفاده کاربران به تمام بسترهای مجازی افزوده می‌شود.

وابتااینفو اعلام کرد: «توجه داشته باشید که هرچند اسکرین‌شات از نسخه بتا دسکتاپ واتس‌اپ گرفته شده است، اما این ویژگی مطمئنا در آینده در نسخه واتس‌اپ برای اندروید و آی‌اواس منتشر خواهد شد.»   

«اما این ویژگی هم‌اکنون در نسخه آزمایشی دسکتاپ واتس‌اپ بتا در حال توسعه است و قرار است در به‌روزرسانی آینده برای کاربران عرضه شود.»

واتس‌اپ درباره ویژگی‌های منتشر نشده برنامک خود اظهارنظری نکرد و هنوز معلوم نیست کی قرار است به صورت رسمی معرفی شود.  

© The Independent

بیشتر از تکنولوژی