سه سرباز پیشین ارتش آمریکا می‌گویند در مرز اسرائیل و مصر بشقاب‌پرنده دیده‌اند

این سه نفر ادعا می‌کنند که به آن‌ها گفته شد «دهانتان را ببندید»

سه کهنه سرباز پیشین ارتش ایالات متحده آمریکا ادعا کرده‌اند که در سال ۲۰۱۴ اشیای ناشناس پرنده یا بشقاب‌پرنده‌ (یوفو) در امتداد مرز اسرائیل و مصر در شبه‌جزیره سینا دیده‌اند.

این سه سرباز پیشین گفته‌اند که حوالی دسامبر ۲۰۱۴ زمانی که در پاسگاهی در سینا در مرز مصر بودند، هشت شی‌ء را در آسمان دیده‌اند که معلق ماندند و بعد به‌سرعت رد شدند.

این سه نفر ادعا کردند که به آن‌ها گفته شد «دهانتان را ببندید». این سخنان در حالی مطرح می‌شود که در نیم قرن گذشته این اولین بار است که کنگره درباره بشقاب‌پرنده‌ها جلسه‌های استماع برگزار می‌کند.

گروهبان تراویس بینگام، ویشال سینگ متخصص ئی ۴ (E4) و سرباز یکم داول انگرام همگی در سال ۲۰۱۴ زمانی که ادعا کردند اجسامی را در آسمان دیدند که منشا غیرانسانی داشتند، در نزدیکی انتهای جنوبی مرز اسرائیل و مصر مستقر بودند.

گروهبان تراویس بینگام، ۳۶ ساله، یکی از این سه نفر، گفت: «من آن را من آن را شیئی بزرگ با چند شیء کوچک‌تر که به نظر می‌رسید درحال برقراری ارتباط یا درگیر نزاع هوایی در آسمان بودند، توصیف می‌کنم.»

او در ادامه گفت: «می‌دانستیم که این ارتش ما نیست و گیج‌کننده بود. این اشیا می‌درخشیدند‌ــ به‌وضوح می‌شد آن‌ها را با چشم غیرمسلح دید و معلوم بود که با چه سرعتی حرکت می‌کردند. تا به امروز هرگز ندیده‌ام چیزی مثل این سفینه چنین مسافتی را با چنین سرعت بالایی طی کند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

انگرم اولین کسی بود که در آن شب متوجه شد شیء عجیبی در آسمان هست. دیلی میل به نقل از او نوشت که بعد از دیدن یک سفینه واضح و درخشان در آسمان شب، «حسابی ترسیده» بود.

سینگ نیز مدعی شد که بشقاب‌پرنده‌ها را دیده است و از او نقل شد که «سفینه و اجسام کوچک‌تری مانند کرم شب‌تاب شروع به حرکت کردند، چپ، راست، بالا و پایین. آن‌ها در یک آن به هوا رفتند و چرخیدند. احتمالا در ارتفاع حدود ۳۰ هزار پایی (۱۰ کیلومتر) از زمین بودند.»

او ادامه داد: «تصور نمی‌کنم هیچ ارتشی چنین فناوری داشته باشد. داریم از چرخش دوطرفه با سرعت‌های ماوراءصوت صحبت می‌کنیم.»

در این حال، مقام‌های پنتاگون چند روز پیش در نخستین جلسه استماع عمومی بیش از ۵۰ سال گذشته درباره اشیای پرنده ناشناس، شهادت دادند.

آندره کارسون، نماینده دموکرات ایالت ایندیانا و رئیس کمیته فرعی اطلاعات مجلس نمایندگان در مورد ضد اطلاعات، مبارزه با تروریسم و ضد تکثیر گفت: «مدت‌ها است که انگ مرتبط با یوای‌پی‌ها [UAP‌ـ پدیده‌های ناشناخته هوایی] مانع تجزیه‌وتحلیل اطلاعات خوب شده است. خلبان‌ها از گزارش دادن طفره می‌رفتند یا یا هنگام گزارش، تمسخر می‌شدند. مقام‌های وزارت دفاع آمریکا از ترس اداره بدبین امنیت ملی، این موضوع را در پستو نهان کردند یا به‌کل از جلوی چشم برداشتند.»

او ادامه داد: «امروز آن‌ها را بهتر می‌شناسیم. یوای‌پی‌ها توضیح ناپذیرند، درست است؛ اما وجود دارند. باید آن‌ها را بررسی کنیم و هرگونه تهدیدی از جانب آن‌ها باید کاهش یابد.»

با این‌ حال، سال گذشته که دفتر ریاست اطلاعات ملی (ODNI) و گروه ویژه یوای‌پی پنتاگون گزارشی منتشر کرد که در آن آمده است آن‌ها «هیچ مدرکی» دال بر اینکه این اشیا فرازمینی‌ یا از طرف دشمنی خارجی‌اند، نیافته‌اند – اما [شبکه] سی‌بی‌اس نیوز گزارش داد که «این گزارش نیز نمی‌تواند درباره بیشتر اشیا توضیح [درستی] ارائه کند».   

 

© The Independent

بیشتر از جهان