آرایش و مدل موی ستارگان روی فرش قرمز جشنواره کن ۲۰۲۲

هفتادوپنجمین دوره جوایز کن ۲۰۲۲ از روز سه‌شنبه ۱۷ مه، آغاز شد

جشنواره کن یکی از بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین رویدادهای سینمایی در جهان محسوب می‌شود و جدا از رقابت اهالی فیلم بر سر نخل طلای این جشنواره، رقابت برای عنوان «زیباترین» از جمله رقابت‌های پایان‌ناپذیر و بدون برنده فرش‌ قرمزها است. البته همیشه افرادی را به‌عنوان نامزد در بخش‌های مختلف این رقابت نانوشته می‌توان معرفی کرد، اما انتخاب برنده اصلی به عهده مردم است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هفتاد و پنجمین دوره جوایز کن ۲۰۲۲ از سه‌شنبه ۱۷ مه، آغاز شد و تا شنبه ۲۸ مه، ادامه خواهد داشت. ویژگی جالب و مشترک در آرایش و مدل‌ موی ستارگان جشنواره امسال کن، ترکیب سلیقه شخصی با مد روز است. گویی که جشنواره کن بیش از هر چیز دیگر، جشن بیان باشد: بیان از طریق فیلم و بیان از طریق روش حضور ستاره‌ها روی فرش قرمز.

بیایید با یکدیگر مروری بر آرایش و مدل‌موی ستارگانی که تا این لحظه نامزدهای زیبایی این جشنواره محسوب می‌شوند، بیندازیم:

ال فانینگ

ال فانینگ، سفیر ۲۴ ساله نشان تجاری لورئال، خوب می‌داند با حضور در دومین روز از جشنواره جوایز کن، چطور پوست مرمری‌اش را که ته‌رنگ صورتی دارد، آرایش کند: رژ قرمز روشن، رژ گونه صورتی، و روشن‌کننده براق صورتی روی چانه‌اش. این آرایش سبُک در کنار پیچش زیبای موهای بور و بلند این بازیگر با پاپیونی الماس روی آن‌ها، ظاهری با لطافت زنانه و زیبایی بی‌اندازه به او بخشید.

جولین مور

جولین مور، ستاره ۶۱ ساله سینمای هالیوود، چشمان آبی-دودی زیبایش را با سایه‌ چشم، و گونه‌های برجسته‌اش را با رژ گونه‌ای به رنگ هلویی ملایم آراسته بود. آرایشگر این بازیگر که در روز افتتاحیه مراسم کن برای فیلم «کات آخر»، اثر میشل آزاناویسوس، حضور یافت، مارکوس فرانسیس بود و برای آرایش جولین مور از محصولات فایتو (PHYTO) استفاده کرد.

یاسمین توکس

یاسمین توکس، مدل آمریکایی، وقتی روی فرش قرمز جشنواره کن قدم گذاشت، آرایشی بسیار طبیعی بر چهره داشت و چشم‌هایش را با سایه طلایی متالیک و هماهنگ با پیراهن زرد آفتاب‌گردانی‌اش آرایش کرده بود. موهای این مدل ۳۱ ساله از وسط سر به دو طرف باز شده و روی شانه‌ها و پشتش ریخته شده بود.

وایولا دیویس

وایولا دیویس، هنرپیشه ۵۶ ساله هالیوود، با حضور پررنگ خود در روز دوم رقابت‌های جوایز کن همه را شگفت‌زده کرد. آرایش این هنرمند آمریکایی را آتم مولتری (Autumn Moultrie) انجام داد. ترکیبی هنرمندانه از رژلب قرمز براق با سایه‌ چشم دودی کلاسیک. آرایشی که با کل سبک ظاهری او در جشنواره کن امسال هماهنگی داشت: حتی شانه‌ها و پیراهن دکولته او هم درخشش عجیبی داشتند.

جنیفر کانلی

جنیفر کانلی که در کنار تام کروز از جمله بازیگران فیلم «تاپ‌گان: ماوریک» بوده است، در ادامه فوتوکال این فیلم در روز سه‌شنبه ۱۷ مه، برای نخستین اکران این فیلم در جشنواره کن روی فرش قرمز این فستیوال در مقابل دوربین عکاسان ژست گرفت. همه می‌دانیم که چشمان زیبا و نافذ جنیفر با رنگ سبز روشنشان، بدون هیچ آرایشی هم بی‌اندازه می‌درخشند. اما برای جلوه هر چه بیشتر، جنیفر چشمانش را با سایه خاکستری-مسی جلا داده و موهایش را دم اسبی بسته بود تا جذابیت خود را دوچندان کند.

اوا لونگوریا

اوا لونگوریا، بازیگر ۴۷ ساله آمریکایی، موهای دم اسبی‌اش را به شکل هنرمندانه و متفاوتی بسته و بخش‌هایی از موها را در دو طرف چهره و روی شانه‌هایش ریخته بود. انتخابی عالی برای هماهنگی با لباس شب توری و مشکی‌اش. آرایش چشم‌گربه‌ای- که هرگز قدیمی نمی‌شود- به‌خوبی روی چشمان جذابش نشسته و لب‌هایش را رژلب صورتی‌رنگی پوشانده بود.

لحظات نابی در جشنواره کن وجود دارند که شاید همیشه نتوان آن‌ها را ثبت کرد یا همه را به‌خوبی پوشش داد. این‌ها تنها منتخبی بود از حضور پر درخشش اهالی دنیای مد، سرگرمی و سینما. اکنون روز سوم جوایز کن و تازه آغاز درخشش ستارگان روی فرش قرمز آن است. در ادامه این جشنواره می‌توان منتظر حضور پرطمطراق دیگر ستاره‌ها بود.

بیشتر از مُد و زیبایی