خوش‌پوش‌ها امسال کفتان می‌پوشند

ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق ایالات‌متحده سلیقه خاصی در انتخاب لباس دارد

روز به روز خانه‌های مد بیشتری روی این لباس محبوب سرمایه‌گذاری می‌کنند-instagram/melaniatrump.style

کفتان آن‌قدر راحت و رهاست که می‌تواند یک بعدازظهر گرم را به یک خاطره به‌یادماندنی تبدیل کند چه به‌عنوان لباس راحتی چه یک انتخاب هوشمندانه برای مهمانی بیرون از منزل و یا پوشش ساحلی.

کفتان چه تک‌رنگ با پارچه‌های ساده و چه رنگارنگ یا گلدوزی شده برای پوشیدن در مهمانی بهترین چیزی است که می‌توانید در این فصل تهیه کنید.

ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق ایالات‌متحده با تجربه حضور در صحنه نمایش مد و لباس، سلیقه خاصی در انتخاب لباس دارد. او که پس از پایان دوره ریاست جمهوری همسرش دونالد ترامپ سعی کرده تا از جنجال‌های سیاسی فاصله بگیرد. بااینکه او برای ماه‌ها چندان در انظار عمومی ظاهر نشد اما در هفته گذشته با یک کفتان زرد درخشان در یک اقامتگاه ساحلی در فلوریدا همراه همسرش دیده شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ملانیا ترامپ کفتان زرد گلدوزی شده دو هزار دلاری صفیه (safiyaa) از طراحی‌های هنرمند بریتانیایی دانیلا کارنوتز را پوشیده بود.

درحالی‌که دمای هوا در نیم‌کره شمالی هر روز کمی بالاتر می‌رود و بعد از دو تابستان که سواحل تفریحی از مسافرها و گردشگران خالی بود حالا انتخاب ستاره‌های صنعت سرگرمی نشان می‌دهد کفتان بخش بزرگی از مد این تابستان خواهد بود.

این پیراهن راحت و رها، چندمنظوره است و در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرد؛ چه در دسته لباس‌های رسمی اما خنک و چه در گروه لباس‌های راحتی. ناگفته نماند که فوق‌العاده دوستدار بدن است و تنها دقایقی طول می‌کشد تا به سبک و سیاق خودتان درش بیاورید.

روز به روز خانه‌های مد بیشتری روی این لباس محبوب سرمایه‌گذاری می‌کنند تا بتوانند سلیقه مشتریان را تامین کنند. ستارگان بالیوود مانند کارینا کاپور خان، سونام کاپور، نها دوپیا و شیلپا شتی کفتان با سبک و سیاق اقیانوسی (بوهمی) را به بهترین انتخاب برای پوشش فعالیت‌های غیر رسمی خود تبدیل کرده‌اند.

بهترین چیز در مورد کفتان کاربرد بی‌پایان آن است. می‌توان آن را مانند یک تاپ، یک پیراهن، یک لباس ساحلی یا حتی یک لباس مجلسی به سبک یونانی پوشید.

چگونه یک کفتان مناسب تهیه کنید؟

اگر برای تابستان به دنبال رنگ روشن و پارچه‌های پنبه‌ای نرم هستید که کمی روح تابستانی شما را نشان دهد، کفتان‌های چاپ دستی همان چیزی است که نیاز دارید.

کفتان همچنین به صورت کوتاه و با پارچه‌های ابریشمی نیز در بازار موجود است که می‌توان آن را با شلواری آزاد و یا کشی هماهنگ کنید.

وقتی در مورد بهترین انتخاب برای مهمانی شک دارید، همیشه به سراغ کفتان بروید؛ می‌توانید کفتان‌هایی پر زرق و برق‌تر با کار دست روی سینه را انتخاب کنید تا بیشتر به چشم بیایید.

کفتان ها می‌توانند به‌عنوان پوشش‌های ساحلی فوق‌العاده عمل کنند. آن‌ها راحت هستند و به شما کمک می‌کنند تا لباس شنای خود را در کمترین زمان به یک لباس مناسب شام و شراب تبدیل کنید.

بیشتر از مُد و زیبایی