تابستان امسال کفتان بپوشید

علاقه به کفتان‌های ظریف و زیبا چیز جدیدی در دنیای مد نیست

یکی از تحسین کنندگان همیشگی کفتان، طراح و هنرمند فقید مد، هالستون بود-facebook/HALSTONHERITAGE

با گرم‌تر شدن  هوا در نیمکره شمالی، از رئیس بانک مرکزی اروپا گرفته تا تیفانی ترامپ، دختر رئیس جمهوری سابق ایالات متحده، کفتان‌های خود را از کمد بیرون آورده‌اند.  کریستین لاگارد در سفری به مراکش یک کفتان  طلایی رنگ پوشیده بود. تیفانی ترامپ هم برای شرکت در مراسم کلیسا در نیجریه یک کفتان رنگارنگ آبی، سبز و نارنجی انتخاب کرده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

علاقه به کفتان‌های ظریف و زیبا چیز جدیدی در دنیای مد نیست. برخی از به یاد ماندنی‌ترین نام‌های این صنعت، از جمله دایانا وریلند، نویسنده و طراح برجسته نشریات ووگ و بازار،  تالیتا گتی، مدل و بازیگر هلندی، و بسیاری دیگر در قرن بیستم به شدت بر کفتان تکیه داشتند.

یکی از تحسین کنندگان همیشگی کفتان، طراح و هنرمند فقید مد، هالستون بود که میراث او همچنان در این نام تجاری حفظ شده و تعدادی از به یادماندنی ترین کفتان های طراحی شده توسط او همچنان در رده پرطرفدارها هستند. 

شماری از طراحان نامدار، مانند آندره لئون تالی که امسال درگذشت، کفتان را همچنان جزئی از مجموعه‌های هر ساله خود می‌گنجاندند که البته دلایل خوبی هم برای این کار داشتند. این روپوش شیک با آستین‌های کشیده، یقه چاک‌دار، و جزئیات تزئینی مانند گلدوزی، حکایت از سلیقه‌ای ظریف دارد.

 خاستگاه کفتان  شمال آفریقا و خاورمیانه است و در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ به یک کالای  مد محبوب در ایالات متحده تبدیل شد. کفتان تنپوش نادری است که پوشیدنش دنگ و فنگ زیادی ندارد، اما بلافاصله زیبایی ظاهر شما را می‌افزاید.

 بهترین کفتان‎ ها ظاهری هم‌تراز با چهره‌های برجسته مد که بالاتر نام برده شدند، به شما خواهند داد؛ کمی خاص و کمیاب، بی هیچ پروایی، جسورانه و با رنگی از نوستالژی.

نشریه ووگ ماه مارس با این نگاه به استقبال کفتان، فصل تابستان، و بازگشت دوباره به ساحل و تعطیلات رفته است.

 پوشیدن کفتان یک پله فراتر از پوشیدن جین پس از یک شنای مطلوب است و به شما امکان می‌دهد که بدون هیچ زحمتی مستقیما از استخر بیرون آیید و آماده رفتن برای صرف ناهار در رستورانی شیک باشید.

در این فصل طراحان با نمونه‌های نفیس از نمایش کفتان در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تاکید می‌کنند و گزینه‌های زیادی برای فصل گرم پیش رو، برای شیک‌پوشان فراهم کرده‌اند.

بیشتر از مُد و زیبایی