پریانکا چوپرا نوزادش را در روز مادر به خانه برد

مالتی ماری کوچک چند ماه اول زندگی‌اش در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان گذراند

پریانکا چوپرا و نیک جوناس چند ماه چالش برانگیز را پشت سر گذاشتند - Frazer Harrison Getty Images via AFP

پریانکا چوپرا و نیک جوناس در یادداشت‌هایی با متن تقریبا یکسان که به مناسبت روز مادر در صفحه‌های شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند، از بستری شدن دختر کوچک‌شان در آی‌سی‌یوی نوزادان خبر دادند.

«بعد از گذراندن ۱۰۰ روز در آی‌سی‌یو، دختر کوچک ما بالاخره به خانه آمد. هر خانواده‌ای با مشکلات و مسائل خاص خودش دست و پنجه نرم می‌کند و با آنکه مشکلی که برای خانواده ما پیش آمد، در طول چند ماه چالش‌برانگیز بود، اما چیزی که با مرور گذشته می‌توان فهمید این است که هر لحظه بی‌اندازه ارزشمند و فوق‌العاده است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

چوپرا- بازیگر و مدل ۳۹ ساله هندی، و جوناس، خواننده ۲۹ ساله ایتالیایی-آمریکایی، در سال ۲۰۱۸ با یکدیگر ازدواج کردند و در ماه ژانویه امسال، با روش رحم جایگزین، صاحب اولین فرزندشان، مالتی ماری، شدند.

بر اساس آنچه این دو هنرمند دنیای سرگرمی با مخاطبان میلیونی خود به اشتراک گذاشته‌اند، مالتی ماری کوچک پس از گذراندن چند ماه اول زندگی‌اش در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان، حالا سلامت به خانه آمده است. ستاره سینمای بالیوود که در سال ۲۰۰۰ لقب بانوی شایسته جهان را از آن خود کرد، در ادامه یادداشت اینستاگرامی‌اش به مناسبت روز مادر نوشت: «حالا فصل بعدی زندگی ما آغاز می‌شود و کودک ما [با از سر گذراندن وضعیت وخیمی که داشت] واقعا کارش درست است.»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Priyanka (@priyankachopra)

عکسی که مالتی ماری کوچک در آن دیده می‌شود، تصویری سه نفره با پدر و مادر مشهورش است. چوپرا او را در آغوش گرفته و روی سینه‌اش فشرده است و جوناس هم نزدیک به همسرش، از کنار به دخترش نگاه می‌کند و دست کوچک او را در دست گرفته است.

این زوج در ادامه روز مادر را در پیامی عاشقانه، اول به یکدیگر، و بعد به همه مادران تبریک گفتند و از پزشکان و پرستارانی که مراقب فرزندشان بوده‌اند، نیز تشکر کردند.

بیشتر از زندگی