کیت میدلتون یک دستیار شخصی استخدام می‌کند

فرد باید توانایی بالایی در جهت انجام کارهای فشرده داشته باشد

شاهزاده ویلیام و همسرش کیت میدلتون به‌عنوان دوک و دوشس کمبریج وظایف جدید و بیشتری در خانواده برعهده‌گرفته‌اند-twitter-/KensingtonRoyal

مدتی پس‌ازآنکه دوک و دوشس کمبریج به دنبال یافتن کسی برای اداره خانه‌شان بودند حالا مشخص‌شده کیت میدلتون در جستجوی یک دستیار شخصی جدید است.

طبق آگهی کاری که این هفته منتشر شد، کاخ کنزینگتون در جستجوی یک دستیار شخصی برای دستیار و منشی خصوصی دوشس است. این آگهی که چند روز پیش در شبکه اجتماعی مشاغل، لینکدین، منتشر شده تاکنون بیش از ۲۰۰ متقاضی داشته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 پس از خروج زوج شاهزاده هری و مگان مارکل از نهاد سلطنت، درگذشت شاهزاده فیلیپ، همسر ملکه، و کنار گذاشته شدن شاهزاده اندرو از وظایف رسمی و مهم‌تر از همه بیماری و ضعف ملکه، شاهزاده ویلیام و همسرش کیت میدلتون به‌عنوان دوک و دوشس کمبریج وظایف جدید و بیشتری در خانواده برعهده‌گرفته‌اند و به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به جشن‌های سالگرد و در ادامه این مسیر شغل تمام‌وقت آن‌ها در نهاد سلطنت به یک وظیفه شبانه‌روزی نزدیک شود.

احتمالا دوشس کمبریج علاوه بر این دستیار باید به فکر گسترش دفتر کار و کارکنان بیشتر هم باشد. در توضیح این شغل جدید گفته‌شده: «این یک فرصت هیجان‌انگیز برای پیوستن به گروه ما در حمایت از دستیار منشی خصوصی علیاحضرت دوشس کمبریج است. این نقش پشتیبانی اداری و عملیاتی گسترده‌ای را برای دستیار منشی خصوصی فراهم می‌کند.»

مسئولیت‌های ذکر شده در آگهی شامل مدیریت دفتر برنامه‌ریزی منشی، ترتیب دادن جلسات، نظارت بر مکاتبات و پشتیبانی از رویدادها و تیم بازدید است.

متقاضی که پذیرفته شود همچنین مسئول سازمان‌دهی ترتیبات سفر، نوشتن صورت‌جلسه در جلسات و ارائه پشتیبانی اداری خواهد بود.

در این آگهی آمده است که فرد باید دارای تجربه قبلی منشی‌گری و کارهای اداری، مهارت‌های اینترنتی، سازمانی و ارتباطی «عالی» بوده و همچنین باید «علاقه‌مند به کار و فعالیت‌های دوک و دوشس کمبریج» باشد.

آگاهی از «تنوع جوامع در بریتانیا، در کشورهای مشترک‌المنافع و در سراسر جهان» نیز یک امتیاز خواهد بود و فرد باید توانایی ثابت‌شده‌ای برای کار خوب تحت‌فشار داشته باشد.

بیشتر از زندگی