نایب رییس فدراسیون فوتبال بازداشت شد

شهره موسوی در ارتباط با پرونده کلاهبردی «کینگ مانی» بازداشت شد

تا کنون بیش از سه‌‌هزار مال‌باخته، در پرونده کلاهبردی رمزارز جعلی «کینگ» شکایت خود را ثبت کرده‌اند - همشهری آنلاین

خبرگزاری مهر، روز شنبه ۲۷ فروردین، به نقل از صدا‌وسیمای جمهوری اسلامی نوشت که شهره موسوی، نایب رییس بخش بانوان فدراسیون فوتبال، به دنبال شکایت شمار زیادی از مال‌باختگان بازارهای رمزارز بازداشت و روانه زندان شد.

بنابر گزارش‌ها، بازداشت نایب رییس فدراسیون فوتبال و همسر او، مرتبط با پرونده کلاهبرداری موسوم به رمزارز «کینگ مانی» است. همسر شهره موسوی، با نام مستعار (ف.ق.) متهم «ردیف اول» این پرونده است که پیش‌تر بازداشت و برای او «قرار قضایی» صادر شده است.

تاکنون بیش از سه‌‌هزار مال‌باخته، در پرونده کلاهبردی رمزارز جعلی «کینگ» شکایت خود را ثبت کرده‌اند. بنابر گزارش‌ها، رقم کل کلاهبرداری، چندین هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یک منبع مطلع به صدا‌وسیمای ایران گفته است که پرونده رمز‌ارز «کینگ مانی» بزرگ‌ترین پرونده کلاهبرداری در حوزه «ارز‌های دیجیتال» است و چندین هزار میلیارد تومان، از شهروندان کلاهبرداری شده و مطالبات شاکیان در حال رسیدگی کارشناسی است.

بنابر گزارش‌هایی که منتشر شده است، گردانندگان رمزارز «کینگ مانی» با ایجاد «نوسانات ساختگی»، سرمایه‌گذاران را فریب داده‌ و از آن‌ها کلاهبرداری کره‌اند.

در بازار سرمایه‌گذاری ایران، قیمت هر واحد «کینگ‌ مانی» تنها ظرف چند ماه، از چهار یورو به چند هزار یورو افزایش یافت. 

کارشناسان مالی، بارها درمورد سرمایه‌گذاری شتاب‌زده در بازار ارزهای دیجیتال، به‌ویژه رمزارزهای ناشناخته و بدون پشتوانه‌های شفاف، هشدار داده‌اند.