شاهزاده هری و مگان مارکل پنهانی به دیدار ملکه رفتند

شاهزاده هری امیدوار است دو فرزندش آرچی و لی‌لی‌بت را برای بازدید به بریتانیا بیاورد

سال گذشته شاهزاده هری به‌تنهایی برای شرکت در مراسم یادبود پدربزرگش به بریتانیا سفر کرد-John Stillwell / POOL / AFP

منابع معتبر تایید کردند که دوک و دوشس ساسکس روز پنجشنبه، ۱۴ آوریل،‌ قبل از پرواز به لاهه برای حضور در مسابقات «اینوکتوس گیمز» [رویداد ورزشی بین‌المللی برای سربازان و کهنه‌سربازان زن و مرد زخمی، مجروح و بیمار] ملاقاتی مخفیانه با ملکه الیزابت داشته‌اند.

بازدید این زوج به دنبال غیبت هری در مراسم یادبود دوک ادینبورو در ماه گذشته صورت گرفت و نگرانی‌ها از وضعیت سلامت ملکه الیزابت را افزایش داده است.

گزارش‌ شده است که این زوج بعد از ظهر روز چهارشنبه، ۱۳ آوریل، به قلعه ویندزور رسیدند و با شاهزاده چارلز و کامیلا دیدار کردند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by (@harry_meghan_daily)

این زوج از زمانی که در ژانویه ۲۰۲۰ از عنوان اعضای ارشد فعال خانواده سلطنتی کناره‌گیری کردند، با هم در بریتانیا حضور نیافته نبودند.

دیدار آن‌ها از ملکه به دنبال غیبت هری در مراسم یادبود دوک ادینبورو در لندن در ماه گذشته صورت گرفت. سال گذشته شاهزاده هری به‌ تنهایی برای شرکت در مراسم یادبود پدربزرگش به بریتانیا سفر کرد. مگان مارکل که در آن زمان فرزند دومش را باردار بود او را در این سفر همراهی نکرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شاهزاده هری در حال طرح دعوی علیه وزارت کشور است، چرا که به او گفته شد زمانی که برای بازدید از ایالات متحده به بریتانیا بازمی‌گردد، دیگر آن میزان امنیت حفاظتی شخصی سابق دسترسی نخواهد داشت، علی‌رغم اینکه او پیشنهاد پرداخت هزینه‌‌های امنیتی خود را داده بود.

شاهزاده هری امیدوار است دو فرزندش آرچی و لی‌لی‌بت را برای بازدید به بریتانیا بیاورد، اما نماینده قانونی او گفت که او و خانواده‌اش «نمی‌توانند به خانه‌ بازگردند» زیرا این کار بسیار خطرناک است.

سخنگوی دوک در اوایل ماه مارس تایید کرد که او مراسم یادبود پدربزرگش شاهزاده فیلیپ را از دست خواهد داد، اما امیدوار است به‌ زودی به دیدار ملکه برود.

به دنبال این اظهارات دای دیویس، رییس سابق حفاظت سلطنتی در اسکاتلندیارد، اوایل این هفته گفت این ادعا که شاهزاده هری به دلیل نگرانی‌های ایمنی نمی‌تواند به بریتانیا بیاید، «چیزی جز مزخرف محض» نیست و افزود که دوک در بحث امنیت تخصص ندارد.

بیشتر از زندگی