اولین عروسی بالیوودی در دیزنی‌لند

قیمت اجاره دیزنی پاریس برای مراسم عروسی بین ۳۲ تا ۵۵ هزار یورو

instagram/thefabapp

یک عروسی در دیزنی برگزار شد که همه عروسی‌های دیگر در دیزنی را از چشم انداخت! 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rashpal Photography (@rashpalphoto) on

 

برای بسیاری از طرفداران دیزنی، فرصت این که در یکی از شهربازی‌های این شرکت عروسی بگیرند، بزرگ‌ترین آرزویی است که می‌تواند محقق شود و با این که زوج‌های فراوانی در طول سالیان بسیار، روز ویژه خود را در شهربازی‌های دیزنی جشن گرفته‌اند، هیچ کس تا کنون به گرد پای وارون بانوت و انیشا سث نمی‌رسد.

در ماه گذشته میلادی این زوج عاشق دیزنی در اولین ازدواج به سبک بالیوودی در شهربازی دیزنی در پاریس، به عقد ابدی هم در آمدند.

این عروسی دو روزه شامل مراسم ادای سوگند زوج در نیمه‌شب خارج از قصر خاطره‌ساز زیبای خفته و بعد مراسم ازدواج هندو در کنار چشمه شهربازی بود.

بانوت و سث حتی در اولین رقص ازدواج خویش با شخصیت‌های محبوب دیزنی، میکی و مینی ماوس همراهی شدند و گوفی هم بر روی دستش و در میان خانواده عروس و داماد با آهنگ محلی هندی رقصید.

این زوج در مجموع ۳۵۰ مهمان را به این مراسم جادویی دعوت کردند و بوفه‌ای الهام‌گرفته از علاالدین را با غذاهای هندی و خاورمیانه‌ای برای صرف غذا تدارک دیدند.

عروس در طول این عروسی دو روزه در تاریخ ۶ و ۷ سپتامبر، چهار لباس به تن کرد، از جمله یک لباس‌شب سفید سنتی عروس.

سث که محبوب‌ترین فیلم‌هایش از دیزنی، سیندرلا و شیرشاه هستند این روز را به عنوان «شادترین روز زندگی از این به بعد زوج» توصیف کرد.

سث گفت: «می‌دانم که مهمان‌های‌مان اوقات خیلی خوبی داشتند. به نظرم یکی از آن کارهایی بود که می‌دانید تا کنون هیچ‌وقت انجام نشده است. عروسی ما مثل افسانه‌های پریان بود، بسیاری از مردم می‌گویند «زین پس همیشه خوشحال» خواهند بود ولی به نظرم این گفته واقعا درباره عروسی ما مصداق دارد».

این زوج که هر دو سابقه برگزاری مراسم‌های مختلف داشته و همچنین با هم یک سازمان خیریه اداره می‌کنند، حدود یک سال را صرف برنامه‌ریزی این مراسم کردند. آنها همچنین برای روز عشاق (ولنتاین) سالنی کرایه کردند تا درک بهتری از چیزی که می‌خواهند داشته باشند به دست آورند. 

بانوت گفت: «پاریس شهر عشق است و به همین خاطر انتخابش کردیم. ما سالیان درازی است که طرفدار دیزنی هستیم و این مراسم بزرگ را با هم برنامه ریزی کردیم. فکر کردیم طرح‌های‌مان را یکی کنیم و چیزی کاملا متفاوت بیافرینیم».

تخمین زده شده که این عروسی ده‌ها هزار پوند خرج برداشته است اما این زوج که اکنون ۵ سال است با هم هستند، گفتند شهربازی دیزنی در پاریس هم به بخشی از هزینه‌های ایشان کمک کرده تا ازدواج کم‌خرج‌تری داشته باشند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در وبسایت شهربازی دیزنی پاریس، قیمت اجاره برای مراسم عروسی چیزی میان ۳۲ تا ۵۵ هزار یورو اعلام شده است.

به گونه‌ای مشابه، برگزاری مراسم ازدواج در سالن سلطنتی جادویی ازدواج شهربازی دیزنی در اورلاندو ایالات متحده برای ۱۰۰ تا ۱۵۰ مهمان نیز چیزی در حدود ۳۲ هزار پوند هزینه خواهد داشت.

این هزینه شامل شام، عکاس، فیلمبردار، بار، دی‌جی و سرگرمی توسط شخصیت‌های دیزنی است.

وبسایت ازدواج‌های دیزنی اظهار می‌دارد: «هر مراسم ازدواج دیزنی مواردی منحصربه‌فرد را ارائه می‌کند، چیزی که هر زوجی می‌تواند نسبت به آن هیجان داشته باشد و تمام مهمانان از آن لذت ببرند».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/

© The Independent

بیشتر از زندگی