آلت تناسلی مردی بعد از تزریق کوکائین سیاه شد

این مرد از عمل جراحی بریدن بافت پوست مرده خودداری کرده است

طبق گزارشی که دولت بریتانیا در سال ۲۰۲۱ منتشر کرد، کوکائین پودری رایج‌ترین ماده محرک در بریتانیا و دومین ماده مخدر رایج در کل جهان است- Canva

مردی که به آلت تناسلی خود کوکائین تزریق کرد، متوجه شد که آلت‌ تناسلی‌‌اش به رنگ سیاه درآمده است و ترشح «بدبویی» از آن بیرون می‌آید.

نشریه «امریکن جورنال آو کیس ریپورتز» مورد مردی ۳۵ ساله را گزارش داده است که دریافته‌اند سه روز بعد از تزریق ماده مخدر به رگ آلت تناسلی‌‌اش، با درد «طاقت‌فرسا»ی آلت تناسلی و کیسه بیضه‌ در اورژانس بستری شده است.

پزشکی که در بیمارستان برانکس نیویورک، محل بستری این مرد، کار می‌کرد گفت که آلت تناسلی مرد زخمی، سیاه و متورم بوده و از آن ترشح‌های بدبویی خارج می‌شد.

دکتر افزود که این مرد سابقه طولانی تزریق مواد مخدر داشته است و فاش کرد که پیشتر، دو هفته قبل از این حادثه، دست کم دوبار در هفته «بدون هیچ عارضه‌ای» در همان رگ، کوکائین تزریق کرده است.

ظاهرا این مرد از عمل جراحی بریدن بافت پوست مرده خودداری کرده و به مدت ۵ روز تحت درمان وریدی آنتی‌بیوتیک قرار گرفته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دکتر توضیح داد که این مرد بعد از بهبود شرایط جسمانی‌اش، از (رفتن به) مرکز ترک اعتیاد امتناع کرد و «درمان را ادامه نداد».

این گزارش می‌افزاید: «به معتادان تزریقی باید مشاوره داد که کمک بگیرند و باید به آن‌ها توصیه شود که در برنامه‌های بازپروری ثبت نام کنند، زیرا تنها درمان قطعی، ترک کوکائین است.»

این گزارش علت تغییر رنگ آلت تناسلی مرد بعد از تزریق کوکائین را توضیح نداد.

طبق گزارشی که دولت [بریتانیا] در سال ۲۰۲۱ منتشر کرد، کوکائین پودری رایج‌ترین ماده محرک در بریتانیا و دومین ماده مخدر رایج در کل جهان است.

استفاد از این مخدر در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ در انگلستان و ولز ۲.۹ درصد گزارش شده است، بالاترین رقم از سال ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ که ۳ درصد بوده است.  

آخرین نظرسنجی نشان می‌دهد که مصرف کوکائین، از جمله کراک در اسکاتلند کاهش یافته است و از ۳.۷ درصد در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ به ۲.۳ درصد در سال گذشته رسیده است.

تجزیه‌وتحلیل فاضلاب چند شهر اروپایی از جمله لندن و بریستول موید این فرض بود که مصرف کوکائین میان بزرگسالان در بریتانیا در مقایسه با باقی اروپا بالاترین میزان را دارد.

اگر خودتان به مواد مخدر اعتیاد دارید یا فرد معتادی را می‌شناسید، می‌توانید مرکز محلی درمان مواد مخدر خود را اینجا پیدا کنید.

همچنین می‌توانید با خط راهنمای معتادان گمنام به شماره ۰۳۰۰۹۹۹۱۲۱۲ یا با خط کمکی کوکائینی‌های گمنام به شماره ۰۸۰۰۶۱۲۰۲۲۵ تماس بگیرید یا به این نشانی ایمیل بزنید: [email protected].  

© The Independent

بیشتر از جهان