تدارک مقدمات عروسی بریتنی اسپیرز در مشورت با ورساچه

از زمانی که بریتنی اسپیرز آخرین بار در ردیف اول نمایش مد ورساچه نشسته بود، ۲۰ سال گذشته است

بریتنی اسپیرز و سام اصغری از اکتبر سال ۲۰۱۶ رابطه خود را آغاز کردند -instagram/britneyspears

روز گذشته، بریتنی اسپیرز، خواننده، رقصنده، و ترانه‌سرای آمریکایی، در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که دوناتلا ورساچه به دیدار او رفته بوده است. او زیر آلبوم عکسی که با بیش از ۴۰ میلیون مخاطب اینستاگرامی‌اش به اشتراک گذاشت، در توصیف نامزدش و ورساچه که در عکسی در کنار او دیده می‌شدند، نوشته بود: «ببینید کی به دیدارم آمد... این دو ناجنس نقشه‌های خوبی در سر ندارند (شکلک قلب و گل رز).»

از زمانی که بریتنی اسپیرز آخرین بار در ردیف اول نمایش مد این طراح مشهور ایتالیایی در میلان نشسته بود، ۲۰ سال گذشته است. اکنون پس از سال‌ها این دو در کنار هم دیده می‌شوند، و این ‌بار برای آن ‌که ورساچه لباس عروسی او و سام اصغری را آماده کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بریتنی اسپیرز و سام اصغری از اکتبر سال ۲۰۱۶ رابطه خود را آغاز کردند و بعد از طی فراز و نشیب‌های بسیاری که در پنج سال گذشته از سر گذراندند، از جمله رهایی بریتنی از نفوذ قانونی پدرش در زندگی شخصی‌ او با کمک سام، و نیز پیشرفت‌های سریع سام اصغری در عرصه مد، سینما و تلویزیون، حالا این دو در شرف ازدواج با یکدیگرند.

بریتنی اسپیرز پیش از این، در نوامبر سال گذشته و تنها دو ماه پس از اعلام نامزدی‌اش با سام اصغری، مدل و بازیگر ایرانی، در صفحه اینستاگرامش به طرفداران خود خبر داده بود که دوناتلا ورساچه در حال طراحی لباس‌عروس او است.

دوناتلا ورساچه، طراح لباس صاحب‌نام ایتالیایی، خواهر جیانی ورساچه (طراح فقید مد که در سال ۱۹۹۷ به قتل رسید) و سهام‌دار ۳۰ درصد از کمپانی ورساچه است که پیش از این نیز به اعتبار طراحی‌های باشکوهش برای افراد مشهور زیادی زبانزد بوده است. او پیش از این و در سال ۲۰۱۴ نیز در جریان ازدواج آنجلینا جولی و برد پیت، لباس‌عروس آن بازیگر مشهور را طراحی کرده بود.

بیشتر از مُد و زیبایی