مجموعه پاییز و زمستان رالف لورن با حضور جی‌جی حدید

لورن در این مجموعه تازه باز هم به سراغ سبک کلاسیک کاملا آمریکایی‌ خود با رنگ و بوی مدرن رفته است

«مجموعه پاییز/زمستان ۲۰۲۲ من برای لباس‌های زنانه و مردانه در ستایش سبک جاودان و همیشگی سیاه‌وسفید است»-instagram/ralphlauren

رالف لورن، طراح کلاسیک آمریکایی شناخته‌شده که از زمان تاسیس شرکتش در سال ۱۹۶۷ یکی از محبوب‌ترین نشان‌های تجاری دنیا بود و تولیدکننده پوشاک، لوازم منزل، عطر و لوازم جانبی است، مجموعه پاییز/زمستان ۲۰۲۲ خود را با دعوت از ستارگان دنیای مد و سینمای هالیوود مزین کرد.

لورن در این مجموعه تازه باز هم به سراغ سبک کلاسیک کاملا آمریکایی‌ خود با رنگ و بوی مدرن رفته است؛ آنچه این طراح افسانه‌ای در طول بیش از ۵۰ سال حضور مداوم در خط مقدم لباس‌های آمریکایی آن را زندگی کرد و نفس کشید؛ همان چیزی که رالف لورن ۸۲ ساله در این شب هم به زیبایی آن‌ را به نمایش گذاشت و در موزه هنر مدرن نیویورک، از مجموعه پاییز/زمستان خود پرده‌برداری کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

لورن در این مجموعه تازه، با ترکیب بسیار زیبایی از رنگ‌های محبوب سیاه و سفید که از ابتدای وجود دنیای مد از رنگ‌های اساسی و پایه در طراحی لباس بوده‌اند و نیز ابتکارات خلاقانه‌ خود در دنیای مدرن امروز، شکوه تازه‌ای به نشان تجاری‌اش می‌بخشد. او در پست اینستاگرامی اخیر خود درباره این مجموعه می‌نویسد: «مجموعه پاییز/زمستان ۲۰۲۲ من برای لباس‌های زنانه و مردانه در ستایش سبک جاودان و همیشگی سیاه‌وسفید است؛ در قالب خطوطی براق روی پس‌زمینه تیره.»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ralph Lauren (@ralphlauren)

نظر به مهمانان این رویداد باشکوه چشم‌ها را به چهره‌های شاخص و نام‌آشنا در عرصه‌های مختلف خیره می‌کند. افراد قدرتمند نیویورکی مثل سردبیر مجله ووگ، آنا وینتور، شهردار اریک آدامز و ستارگان و فعالان مشهور تیک‌تاک و آیوی‌گتی در سمتی دیگر.

این جی‌جی حدید، سوپرمدل فلسطینی-هلندی مشهور، بود که نمایش را با یک بالاپوش سبک رالف‌لورن که از زیر برش خورده بود و کفش‌های پاشنه‌دار دورنگ آغاز کرد و برنامه با کت و شلوار بی‌عیب‌ونقص بر تن لاکی بلواسمیت ادامه یافت.

بین افراد مشهور حاضر در نمایش، می‌توان به مدل‌ها و بازیگران مشهور سینمای هالیوود مثل لی‌لی کالینز و جسیکا چستین اشاره کرد که پیش از این هم در نمایش‌های رالف‌لورن به عنوان مدل حضور یافته بودند.

نمایش با شرکت ویتوریا چرتی، مدل ایتالیایی، که کت‌ و شلوار و پاپیون و ژاکت به تن داشت و کلاه بیس‌بال روی سرش به نشان نیویورک یانکیز (NY Yankees یک تیم بیسبال حرفه ای آمریکایی) مزین بود، پایانی شگفت‌انگیز داشت.

بیشتر از مُد و زیبایی