آریانا گرانده برای کیم کارداشیان، دوست‌دختر نامزد سابقش، کادو فرستاد

کیم و آریانا پیش از این‌که این مرد جوان بخواهد آن‌ها را به هم مرتبط کند، با یکدیگر سوابق آشنایی داشته‌اند

کیم کارداشیان با نامزد سابق آریانا گرانده وارد رابطه شد-AFP

روز جمعه بود که کیم کارداشیان با استوری‌اش در اینستاگرام جنجال تازه‌ای به‌پا کرد: عکس جعبه هدیه‌ای از طرف REM، شرکت زیبایی آریانا گرانده.

جالبی موضوع آنجا بود که کیم کارداشیان با نامزد سابق آریانا گرانده وارد رابطه شده بود. داستان آریانا گرانده و پیت دیویدسون به سال ۲۰۱۸ و نامزدی پنج ماهه آن‌ها و همچنین حضور گسترده‌شان روی فرش قرمز مراسم مختلف برمی‌گردد. حتی آریانا گرانده در طول رابطه نسبتا کوتاهشان، ترانه‌ای عاشقانه به نام «پیت دیویدسون» منتشر کرد و او را که از سال ۲۰۱۴ بازیگر مجموعه تلویزیونی «ساتردی‌نایت‌لایو» بود، بیشتر مورد توجه رسانه‌ها و مردم قرار داد. به‌جز این‌ها، این دو نفر چندین خال‌کوبی هماهنگ با هم نیز انجام داده بودند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

البته کیم و آریانا پیش از این‌که این مرد جوان بخواهد آن‌ها را به هم مرتبط کند، با یکدیگر سوابق آشنایی داشته‌اند. برای نمونه در سال ۲۰۱۷ کیم کارداشیان به همراه دخترش نورث‌وست در کنسرت (Dangerous Woman) آریانا حضور پیدا کرده بود و آریانا گرانده هم در سال ۲۰۱۹ در یکی از قسمت‌های مجموعه «پابه‌پای کارداشیان‌ها» به‌عنوان بازیگر مهمان ظاهر شده بود.

داستان رابطه عاشقانه کیم کارداشیان و پیت دیویدسون از آنجا شروع می‌شود که کیم پس از جدایی پرسروصدایش از کانیه وست و حضور در برنامه «ساتردی‌نایت‌لایو» که در ماه اکتبر روی آنتن رفت، بارها با هم دیده شدند و در همین برنامه بود که اولین بوسه این دو ستاره در مقابل چشم عموم، به اشتراک گذاشته شد. پس‌ازآن هرکدام در طی مصاحبه‌های مختلف داشتن رابطه با دیگری را تأیید کردند.

حالا که حدود ۵ ماه از رابطه این دو می‌گذرد و هر دو به‌نظر خوشحال هستند، آریانا گرانده با کادویی حمایت و رضایتش را از این رابطه نشان می‌دهد. یکی از چیزهایی که به‌ویژه برای طرفداران کیم کارداشیان جالب‌توجه بوده، پستی است که کیم در سال ۲۰۱۸ در اینستاگرام به اشتراک گذاشته بود و در این پست، خطی از ترانه آریا گرانده درباره پیت دیویدسون را نوشته بود. همین موضوع زمینه بحث و گفت‌وگوهای بسیار طرفداران و دنبال کنندگان این مدل و بازیگر ثروتمند شد و برخی در بخش نظرات به قانون جذب، برخی به سرنوشت از پیش تعیین شده و بسیار چیزهای مشابه دیگر اشاره و ابراز خوشحالی کرده‌اند.

بیشتر از زندگی