کیم کارداشیان در رابطه جدیدش «احساس امنیت» می‌کند

دوستی کیم و پیت هشت ماه پس از طلاق کارداشیان از کانیه وست و از سال ۲۰۲۱ شروع شد

از نوامبر سال گذشته کارداشیان و دیویدسون در گوشه و کنار با یکدیگر دیده شدند - popsugar

گفته می شود کیم کارداشیان که اخیرا از همسرش کانیه وست طلاق گرفت، در رابطه جدیدش با «پیت دیویدسون» کمدین احساس امنیت می‌کند.

کیم ۴۱ ساله که از غرولندهای کانیه وست خسته شده است، با دوست‌پسر جدیدش اوقات خوبی را می‌گذراند.

در این میان، پیت که روی بازویش را با عبارت «[دوست]‌دختر من وکیل است» خالکوبی کرده است، با تایید کیم، از استعدادش برای پاسخ به رجزخوانی‌های کانیه استفاده می‌کند.

پیت دیویدسون در رویارویی با کنایه‌های کانیه وست علیه کیم، او را مورد تمسخر قرار می‌دهد. برخی از کاربران توییتر پاسخ‌های پیت به کانیه را لحظاتی لذت‌بخش توصیف کرده‌اند که در آن قربانی یک رابطه بد، از حمایت و پشتیبانی شریکی بهره‌مند می شود که شایسته‌ آن است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دوستی کیم و پیت که هشت ماه پس از طلاق کارداشیان از کانیه وست و از سال ۲۰۲۱ شروع شد، بسیاری از هواداران آن‌ها را حیرت‌زده کرد. این دو از مدت‌ها قبل با یکدیگر آشنا بودند و پیت حتی کیم و کانیه را «شیرین‌ترین زوج» خوانده بود. اما از نوامبر سال گذشته کارداشیان و دیویدسون در گوشه و کنار با یکدیگر دیده شدند.

با خبر نزدیکی این دو به یکدیگر، کانیه وست در چند مورد علنا خواستار بازگشت کیم به زندگی خانوادگی‌شان شد، اما کیم به درخواست‌های مکرر او پاسخ نداد. گفته می‌شود که وست سخت نسبت به پیت احساس حسادت می‌کند، اما او هم از هنگام جدایی از کیم، با جولیا فاکس رابطه برقرار کرده است.

این که کیم کارداشیان واقعا در کنار پیت دیویدسون احساست امنیت می‌کند یا نه، تایید نشده است، اما آنچه محرز است، شادی و راحتی او در کنار دوست‌پسر جدیدش است. یکی از نزدیکان این دو دردسامبر ۲۰۲۱ گفت: «پیت نگران تلاش وست برای بازگرداندن کیم نیست. او در این مورد راحت است و شرایط را درک می‌کند. آن‌ها [کیم و پیت] سخت جذب یکدیگر شده‌اند.»

بیشتر از زندگی