بزرگداشت شصتمین سال تاسیس خانه مد ایو سن لوران

«نمادهای اصلی نشان ایو سن لوران کیفیت عالی ساخت، فلزات آبکاری‌شده سنگین و شیشه‌های پرجزئیات‌‌اند»

«گرامیداشت شصتمین سالگرد تاسیس ایو سن‌لوران، زمان تجلیل از جواهرات زیبا و فریبنده این نشان تجاری است» -فیس‌بوکOmnequeOfficial

عرضه‌کننده جواهرات وینتیج اومنک (Omnēque) شصتمین سالگرد تاسیس خانه مد ایوسن لوران (YSL) را با مجموعه‌ای کوچک از جواهرات جشن می‌گیرد.

عرضه‌کننده جواهرات وینتیج اومنک با نگاهی امروزی و شیک به جواهرات طراحی‌شده خود در طول دهه‌های گذشته، شصتمین سالگرد تاسیس خانه مد ایو سن‌لوران را جشن می‌گیرد؛ از سنجاق‌هایی با طرح نشان تجاری دهه ۱۹۸۰ گرفته تا دکمه سردست‌هایی با طرح این نشان تجاری همیشگی و بی‌زمان. 

شارلوت راجرز، مدیر آفرینش مد وینتیج در خانه اومنک، درباره این مجموعه تازه می‌گوید: «در دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰، مسئولیت تولید جواهرات ایو سن لوران عمدتا به عهده موزه سن‌ لوران، لولو د لا فالایز بود. جواهراتی که د لا فالایز آن‌ها را تولید کرد، دارای کیفیتی بی‌نظیرند که با طراحی جسورانه و غالبا سرکش و کولی‌وار و استفاده‌ آزاد از نقش‌ها و نشان‌ها، بر شکوه و اعتبار این خانه می‌افزاید. استفاده از فلزات آبکاری‌شده سنگین و بزرگ‌تر از اندازه مورداستفاده در پوشش دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ همچنان باب‌ و تا به امروز محبوب‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

همه قطعات موجود در مجموعه تازه دکمه‌سردست‌ها ویژگی‌های این طراحی شاد را دارند که در کنار بهترین لباس‌های طراحی ایو سن لوران در مجموعه‌ای خاطره‌انگیز، نشان‌های تجاری بی‌نقص و طراحی جسورانه و با جنس‌هایی متنوع را به‌زیبایی به‌نمایش می‌گذارند.

بهترین‌ها گوشواره‌های قلبی با روکش طلا، گردن‌بندی زمردی، یک جفت دکمه سردست‌اند و همچنین نشان تجاری که با طلا یا الماس تزیین شده است. گردن‌بندهای با بافت ضخیم و گوشواره‌های آوانگارد مجموعه با متریال‌های شگفت‌انگیز هم این گلچین را کامل می‌کنند.

راجرز اضافه می‌کند: «نمادهای اصلی نشان ایو سن لوران کیفیت عالی ساخت، فلزات آبکاری‌شده سنگین و شیشه‌های پرجزئیات آن‌اند. گرامیداشت شصتمین سالگرد تاسیس ایو سن‌لوران، زمان تجلیل از جواهرات زیبا و فریبنده این نشان تجاری است؛ یکی از تاثیرگذارترین طراحان قرن بیستم که از آن زمان تاکنون، این نشان تجاری را جلوتر از زمانه خود نگه داشته و در طول چندین دهه‌، با خلق جواهرات بی‌همتا هم ارزش خود و هم شجره مد را حفظ کرده است.

بیشتر از مُد و زیبایی