کیم کارداشیان در نمایش مد خود را چسب‌پیچ کرد

«او هنگام راه رفتن صدای نوار چسب می‌دهد»

کیم کارداشیان، درحالی‌که از گردن تا نوک انگشتان پا را با چسب زردرنگ احتیاط پوشانده بود در نمایش مجموعه جدید بالنسیاگا حاضر شد. او با پوشاندن سراپای خود با نوار زردرنگ «احتیاط» که روی آن نام بالنسیاگا حک‌شده بود، بار دیگر به همراه این خانه مد خبرساز شد.

این ستاره دنیای سرگرمی، یک لباس چسبان مشکی سراسری، چکمه‌های پاشنه‌بلند و کیف‌دستی به همراه داشت که همه آن‌ها با نوار زردرنگ بالنسیاگا پوشانده شده بودند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 در ویدئوهایی که در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌شده، کیم ۴۱ ساله در محاصره دستیارانی دیده می‌شود که بدن او را از گردن تا نوک پا در نوار زردرنگ می‌پیچند.

او در توضیح این ویدئو نوشت: «در حال آماده شدن برای نمایش بالنسیاگا».

 ونسا فریدمن، سردبیر مد نیویورک تایمز، با به اشتراک گذاشتن تصویری از کارداشیان در توییتر خود نوشت: «او هنگام راه رفتن صدای نوار چسب می‌دهد.»

 پس از پایان نمایش کارداشیان فاش کرد که این پوشش عجیب را نگه داشته است و گفت که دستیارانش آن را به‌گونه‌ای بریده‌اند که همچنان برای آرشیو دست‌نخورده و قابل‌استفاده باقی بماند.

البته ایده اصلی متعلق به دمنا واسلیا طراح مجموعه پاییز و زمستان این خانه مد لوکس اسپانیایی-فرانسوی بود که در هفته مد پاریس روی صحنه نیز ظاهر شد.

 واکنش‌ها به این لباس ابداعی در شبکه‌های اجتماعی چندان یکدست نبود.

درحالی‌که بسیاری در مورد نحوه استفاده کارداشیان از توالت با وجود این لباس کنجکاو بودند یکی از کاربران با کنایه کپی بودن طرح نوشت: ««حال و هوای لیدی گاگا» که اشاره‌ای به پوشش مشابه لیدی گاگا در سال ۲۰۱۰ بود.

دیگران در مورد صدای جیرجیر تولید شده توسط لباس کیم نظر دادند. کاربری نوشت: «انگار که در آرام‌ترین قسمت فیلم، سعی کنی یک مشت چیپس بخوری».

 بااین‌حال، همه این طراحی غیرمعمول را مسخره نکردند. یکی از کاربران نوشت: «این جسورانه بود و جواب داد.»

«کمپین رسانه‌ای عالی برای معرفی بالنسیاگا با مدل جدید کیم کارداشیان.»

 کارداشیان در سال گذشته با دمنا واسلیا، مدیر خلاقیت این برند، از نزدیک همکاری کرده است و برخی از جسورانه‌ترین طراحی‌های این برند را بر تن کرده؛ مانند پوشیدن سرهمی سیاهی که تمام تن و تمام صورت او را می‌پوشاند در مت گالا ۲۰۲۲.

 زمانی که این بالنسیاگا در ماه فوریه کمپین تابستانی ۲۰۲۲ خود را معرفی کرد، کیم در کنار ایزابل هوپر، بازیگر کهنه‌کار فرانسوی، به‌عنوان چهره رسمی این برند معرفی شد.

بیشتر از مُد و زیبایی