نمایش تصویر دیده نشده شاهدخت دایانا در کاخ کنزینگتون

 نمایشگاه «زندگی از دریچه لنز سلطنتی» شامل عکس‌هایی از قرن نوزدهم، در زمان سلطنت ملکه ویکتوریا تا امروز خواهد بود

در این تصویر دایانا لباس تک‌شانه ساتن به تن دارد، سبکی که شاهدخت فقید آن را بسیار دوست داشت-twitter/HRP_palaces

 تصویری دیده نشده از شاهدخت فقید، دایانا، در کاخ کنزینگتون در بریتانیا به نمایش گذاشته شد. این کاخ محل زندگی دایانا، شاهدخت ولز، بود.

این عکس سیاه‌وسفید بخشی از نمایشگاه جدیدی به نام «زندگی از دریچه لنز سلطنتی» خواهد بود که روابط خانواده سلطنتی با دوربین را بررسی می‌کند.

این تصویر که در سال ۱۹۸۸ توسط عکاس دیوید بیلی در زمانی که دایانا ۲۷ ساله بود گرفته شده، در اصل توسط «گالری ملی پرتره» سفارش داده شده بود.

در این تصویر دایانا لباس تک‌شانه ساتن به تن دارد، سبکی که شاهدخت فقید آن را بسیار دوست داشت، همچنین گوشواره‌های آویز او در این عکس مشخص است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شاهدخت دایانا در سال ۱۹۹۷ در ۳۶ سالگی در یک تصادف رانندگی در پاریس درگذشت.

 نمایشگاه «زندگی از دریچه لنز سلطنتی» که در ۴ مارس افتتاح ‌شد و تا پایان اکتبر ادامه خواهد داشت، شامل عکس‌هایی از قرن نوزدهم، در زمان سلطنت ملکه ویکتوریا تا به امروز خواهد بود.

 این تصاویر شامل تابلوهای سلطنتی در طول دهه‌ها و همچنین تصاویر صمیمانه خانوادگی است که توسط خود اعضای خانواده سلطنتی گرفته شده است.

یک عکس سیاه و سفید از ملکه که توسط کریس لوین، در سال ۲۰۰۴ گرفته شده نیز در این نمایشگاه گنجانده شده است.

در این عکس ملکه درحالی‌که مستقیما روبه‌جلو به دوربین نگاه می‌کند و تاج مروارید جورج چهارم و گردنبند مروارید مخصوص خود را پوشیده، به تصویر کشیده شده است.

این نمایشگاه اندکی پس‌ازآن برگزار می‌شود که ملکه ماه گذشته هفتادمین سال نشستن بر تخت سلطنت را جشن گرفت و اولین مقام سلطنتی در تاریخ بریتانیا شد که به این مهم دست یافته است.

ملکه قرار است این مناسبت را با جشن‌های طولانی آخر هفته در ماه ژوئن، از جمله برگزاری مراسم جشن جوبیلی پلاتینیوم (جشن هفتاد سالگی سلطنت) در مرکز لندن، یک مهمانی در کاخ باکینگهام و رژه سالانه تولد، گرامی بدارد.

هفته گذشته اعلام شد که به مناسبت جشن سالگرد، اطراف برج لندن غرق در گل خواهد کرد. موسسه خیریه «کاخ‌های سلطنتی تاریخی» در حال کاشت ۲۰ میلیون بذر گل در خندق این بنای دیدنی با هدف ایجاد دریایی از گل‌ است.

بیشتر از فرهنگ و هنر