راز موهای کوتاه دایانا چه بود؟

«با استفاده از یک ترفند آرایشی موهایش را جوری درست کردم که زیر تاج کوتاه به نظر می‌آمد»

مدل موهای شاهدخت دایانا شهره خاص و عام بود - KRAIPIT PHANVUT / AFP

شاهدخت دایانا و مدل موهای کوتاهش شهره عالم بودند، و حالا آرایشگرش راز تصمیم شاهدخت برای کوتاه کردن موهایش را در مصاحبه‌ای با مردم به اشتراک گذاشت.

سَم مک‌نایت، مردی که  مدت‌های مدید آرایشگر شخصی دایانا بود و چهره نمادین او را ساخت، خاطراتش را از اولین ملاقاتش با شاهزاده وِلز تعریف کرد.

مک‌نایت در یک مصاحبه اختصاصی با مجله ووگ بریتانیا، از اولین دیدارش با دایانا گفت.

او گفت: «اولین بار در یک برنامه عکاسی شاهدخت وِلز را ملاقات کردم. یک خانم قد بلند با موهای بلوند که با شور و هیجان پله‌ها را طی کرد و خودش را معرفی کرد با لبخندش دل همه ما را برد. و او کسی نبود جز شاهدخت دایانا.»

آن روز در برنامه عکاسی این مجله مد انگلستان، مک‌نایت آرایشگر شاهدخت دایانا بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مک‌نایت می‌گوید: «با استفاده از یک ترفند آرایشی موهایش را جوری درست کردم که زیر تاج کوتاه به نظر می‌آمد.»

او در ادامه گفت: «بعد از یک روز عالی عکاسی، دایانا از من پرسید که اگر به من اجازه دهد هرکاری دوست دارم با موهایش بکنم، چه کار خواهم کرد. و همین جا بود که ایده موی کوتاه پا به عرصه گذاشت.»

او می‌گوید: «به او گفتم، همه موهایت را می‌چیدم و دوباره از نو شروع می‌کردم. شروع دهه ۹۰ بود و من در بسیاری از نمایش‌های مد و برنامه‌های عکاسی برای مجله‌ها شرکت داشتم و می‌دیدم اکثر مدل‌ها موهای کوتاه داشتند. در پایان دهه ۸۰ مدل موهای فرفری داشت به مدل موهای صاف، حرفه‌ای و شیک‌تر تغییر می‌کرد.»

مک‌نایت در این مصاحبه گفت: «در یک تصمیم آنی و غافلگیرانه، دایانا به من اجازه داد موهایش را کوتاه کنم»، و افزود: «دایانا به من گفت، خب، چرا همین الان همه‌اش را کوتاه نکنیم؟ من هم درجا موهایش را کوتاه کردم و هیچ‌وقت از آن تصمیم پشیمان نشدیم.»

در نتیجه، او آرایشگر شخصی شاهدخت شد و از سال ۱۹۹۰ تا زمان مرگ دایانا در سال ۱۹۹۷، در کنار او باقی ماند.

© The Independent

بیشتر از زندگی