جشن ازدواجتان را در رم برگزار کنید؛ دو هزار یورو بگیرید

زوج‌هایی که این پیشنهاد منطقه‌ای را قبول می‌کنند، باید مدرکی مبنی بر حداکثر پنج رسید ارائه دهند

همه عروسی‌ها و پیوندهای مدنی که بین اول ژانویه تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ برگزار شوند، واجد شرایط دریافت کمک‌هزینه خواهند بود-iStockphoto)

منطقه‌ای در مرکز ایتالیا به منظور رونق بخشیدن به بخش [برگزاری] عروسی‌های محلی پس از همه‌گیری اخیر، به کسانی که مراسم ازدواج یا پیوندهای مدنی اجتماعی خود را آنجا برگزار کنند، کمک مالی دو هزار یورویی ارائه می‌کند. 

منطقه لاتزیو که شهر رم نیز در آن قرار دارد، دومین منطقه پرجمعیت ایتالیا است.

این ابتکار که «لاتزیو با عشق» نام دارد، ۱۰ میلیون یورو برای بازپرداخت تا دو هزار یورو به زوج‌های ایتالیایی و خارجی هنگام خرید خدمات یا محصولات از غذاخوری‌های محلی، گل‌فروشی‌ها، طراحان جشن عروسی و شرکت‌های برگزارکننده اختصاص داده است.

همه عروسی‌ها و پیوندهای مدنی که بین اول ژانویه تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ برگزار شوند، واجد شرایط دریافت کمک‌هزینه خواهند بود.

این کمک‌هزینه می‌تواند مخارج ماه‌عسل، خدمات عکاسی و سرگرمی‌های عروسی را نیز پوشش دهد.

وب‌سایت رسمی این منطقه توضیح می‌دهد که امیدوار است این کمک‌ها کسب‌وکارها در منطقه را افزایش دهد و به فروشندگان محلی کمک کند از پیامدهای اقتصادی همه‌گیری کووید-۱۹ بهبود یابند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ایتالیا یکی از بیشترین آمار تلفات کووید-۱۹ در جهان را دارد و یکی از نخستین کشورهایی بود که قرنطینه را اعمال کرد.

در سپتامبر سال ۲۰۲۰، «آسوایونتی» (Assoeventi) شاخه شرکت‌های برگزارکننده عروسی و جشن‌های لابی بازرگانی «کونفیدوستریا» [کنفدراسیون صنایع ایتالیا] به فایننشال تایمز گفت که ۸۵ درصد عروسی‌های ایتالیایی برنامه‌ریزی‌شده برای آن سال به دلیل همه‌گیری به تعویق افتادند.

افزون بر این، برآورد می‌شود ۹ هزار جشن عروسی که زوج‌های خارجی برنامه‌ریزی کرده بودند نیز یا به تعویق افتادند یا لغو شدند.

زوج‌هایی که این پیشنهاد منطقه‌ای را قبول می‌کنند، باید مدرکی مبنی بر حداکثر پنج رسید ارائه دهند. درخواست‌ها را می‌توان تا ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳ یا تا زمانی که بودجه تمام شود، ارسال کرد.

نیکلا زینگارتی، رئیس [منطقه] لاتزیو به گاردین گفت: «این طرح برای حمایت از بخشی که از بحران اقتصادی به‌شدت لطمه دید، لازم است.

«ما این سرمایه‌گذاری چشمگیر را با نگاه به بخش گردشگری و با آگاهی و غرور از اینکه می‌توانیم به هر بخش از منطقه خود ببالیم، انجام دادیم؛ با مکان‌های بسیار که به لطف میراث فرهنگی بی‌نظیر در میان جادویی‌ترین و شگفت‌انگیزترین‌ها در جهان است.»  

این منطقه طیف وسیعی از مکان‌های [برگزاری] عروسی از شهر تا نواحی ییلاقی را ارائه می‌دهد. مرکز این منطقه جایگاه برخی از مشهورترین مکان‌های دیدنی ایتالیا از جمله پله‌های اسپانیایی، کولوسئوم و فواره تروی است.

© The Independent

بیشتر از سفر