جدیدترین‌های جشن عروسی؛ از آشپزی مولکولی تا دعوت‌نامه قابل بازیافت

برخی از زوج‌ها سعی‌شان این است که این مراسم کمترین آسیب را به محیط زیست بزند

«سال ۲۰۲۰ مد این است که لباس عروسی هرچقدر پر‌زرق و برق‌تر و مفصل‌تر، بهتر»- Pixabay

جدیدترین‌های عروسی معمولا زودگذر هستند و سخت است همیشه از آخرین آنها با خبر بود. با نزدیک شدن سال ۲۰۲۰ شاهد این خواهیم بود که عروس‌ها از دست لیوان‌های شیشه‌ای و دیوارهای گلی خلاص شده تا از جدید‌ترین وسائل عروسی در جشن خود استفاده کنند.

خوشبختانه نیازی نیست عروس‌ها «پینترست» را زیر و رو کنند تا از آخرین جزییاتی که باید در روز بزرگ خویش داشته باشند با خبر شوند چرا که وبسایت عروسی «نات» تمام جدیدترین‌های عروسی سال ۲۰۲۰ را در گزارش سالانه خود جمع و منتشر کرده است.

برای بعضی از زوج‌ها این روز، روزی است که می‌خواهند عروسی خود را با کمترین آسیب به محیط‌زیست برگزار کنند، در چنین مراسمی مهمانان شاهد دعوت‌نامه‌هایی قابل بازیافت و گل‌هایی هستند که پیش از آن برای منظوری دیگر، استفاده شده‌اند.

بعضی از دیگر زوج‌هایی که به زودی عروسی خواهند کرد توجه خود را معطوف آخرین غذاها خواهند کرد که شامل همه چیز است از آشپزی مولکولی گرفته تا شامپاین‌هایی که توسط خود مهمانان ریخته می‌شود.

در آلبوم زیر ۱۳ مورد از جدیدترین‌های عروسی، از منوی غذاهای خام‌گیاه‌خواری گرفته تا «خرده‌ عروسی‌ها» را ورق بزنید، جدیدترین‌هایی که می‌توانید انتظار داشته باشید در سال آینده در همه جا شاهد خواهید بود.

 

© The Independent

بیشتر از زندگی