غرق شدن پیش از خواستگاری

پایان زندگی مردی که می‌خواست زیر آب خواستگاری کند

Kenesha Antoine/Facebook

مردی که قصد داشت در تعطیلاتی منحصر به‌فرد، در زیر آب به دوست‌دخترش پیشنهاد ازدواج دهد، غرق شد.

استیون وبر به اقیانوس شیرجه زد تا از پنجره اتاق زیر آب‌شان در تانزانیا، از دوست‌دخترش، کینیشا انتوان، درخواست ازدواج کند.

تصویر ویدیویی، آقای وبر را در حالی نشان می‌دهد که کاغذی را از بیرون اتاق به شیشه چسبانده است که روی آن نوشته بود: «آیا لطفا همسر من خواهی شد؟»

سپس او جعبه محتوی حلقه را باز می‌کند تا به دوست‌دخترش نشان دهد، و بعد از قاب صحنه خارج می‌شود تا به سمت سطح آب شنا کند.

خانم انتوان از شهر بیتون روگ در ایالت لوییزیانا، این فیلم را در روز جمعه در فیسبوک خود منتشر کرد و در زیر آن پاسخ خود را نوشت: «بله! بله! بله!»

با این حال، چند ساعت بعدتر خانم انتوان خبر داد که استیون «هرگز موفق نشده از اعماق آن آب بیرون آید» تا پاسخ او را بشنود.

او نوشت: «ما هرگز فرصت این را نیافتیم که شروع زندگی خود را از این پس برای همیشه در کنار یکدیگر جشن بگیریم، چرا که به خاطر ظالمانه‌ترین سرنوشت قابل‌تصور، بهترین روز زندگی‌مان تبدیل به بدترین روز شد. من سعی خواهم کرد خود را با این خاطر تسلی دهم که ما آخرین لحظات با هم بودن خویش را به نحو احسن گذراندیم و بی‌نظیرترین روزهای زندگی خود را طی چند روز گذشته تجربه کردیم، و این که هر دوی ما در آخرین لحظات با هم بودن‌مان، از شادی و هیجان در پوست خود نمی‌گنجیدیم».

خانم انتوان که به حرفه وکالت مشغول است، اضافه کرد: «تو نور درخشانی بودی که بر زندگی هر کسی که به تو برمی‌خورد، می‌تابیدی. تو برای هیچ‌کس غریبه نبودی و شادی بسیاری را برای زندگی افراد فراوانی، به ارمغان آوردی. تو مهربان و پرشور بودی و همیشه از شدت خنده اشک مرا در می‌آوردی. تو چنان عاشق من بودی و هوای من را داشتی که من هیچ‌وقت در زندگی‌ام تجربه نکرده‌ بودم».

او همچنین افزود که چند روز پیش، استیون از این تعطیلات به عنوان «تعطیلاتی منحصربه‌فرد یاد می‌کرد و می‌گفت همه باید قبل از مرگ چنین چیزی را تجربه کنند».

خانم انتوان افزود:‌ «در زندگی بعدی تو را خواهم یافت و عروست خواهم شد، و در زندگی بعدی و بعدی و بعدی. من دیوانه‌وار عاشقت هستم و همیشه خواهم بود».

این زوج در هتلی در جزیره پمبا در ساحل شرقی آفریقا اقامت داشتند.

یکی از مقامات وزارت خارجه ایالات متحده، اظهار داشت که از مرگ یک شهروند امریکایی در تانزانیا باخبر هستند.

این سخنگو گفت: «ما به خانواده مرحوم برای از دست دادن عزیزشان از صمیم قلب تسلیت می‌گوییم و آماده فراهم کردن تمام خدمات از طریق سفارت و کنسولگری برای تسهیل امور ایشان هستیم».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از جهان