گرمی بازار مد در وسط زمستان

هیچ‌چیز بهتر از یک هفته مد درست‌وحسابی که به شهر شورونشاط می‌بخشد، نیست

از میان رویدادهای ماه فوریه، هفته مد کپنهاگ را پشت سر گذاشته‌ایم-facebook/CopenhagenFashionWeek

از سال گذشته صنعت مد به سمت فضای «تا حدودی مجازی» حرکت کرده و این امر این صنعت را برای همگان قابل‌دسترس‌تر از گذشته کرده است. بااین‌وجود هیچ‌چیز بهتر از یک هفته مد درست‌وحسابی و طبق رسم و رسوم، مملو از تعداد زیادی نمایش واقعی که به شهر شورونشاط می‌بخشد، نیست. هفته‌های مدی که در ماه‌های فوریه و مارس سال ۲۰۲۲ قرار است به سبک و سیاق قدیمی برگزار شوند، از میلان گرفته تا پاریس، لندن و نیویورک، به شرح زیر هستند.

این تاریخ‌ها را تقویم مد خود علامت بزنید:

از اول تا ۴ فوریه ۲۰۲۲: هفته مد کپنهاگ پاییز/زمستان ۲۰۲۲

از میان رویدادهای ماه فوریه، هفته مد کپنهاگ را پشت سر گذاشته‌ایم. این رویداد که در ابتدای ماه فوریه برگزار شد مانند همیشه با رنگ‌های جسورانه، حرکت‌های افراطی سبک خیابانی و مد اسکاندیناوی تکلیف را برای یک سال آینده مد مشخص کرد.

 از ۱۰ تا ۱۴ فوریه ۲۰۲۲: هفته مد نیویورک پاییز/زمستان ۲۰۲۲

هفته مد نیویورک که در غیاب بسیاری از نام‌های بزرگ برگزار می‌شود قرار است تا عرصه خودنمایی طراحان جوان و خلاقی باشد که شاید تا پیش‌ازاین در سایه بزرگان مجالی برای درخشیدن نیافته بودند.

از ۱۸ تا ۲۲ فوریه ۲۰۲۲: هفته مد لندن پاییز/زمستان ۲۰۲۲

هفته مد لندن همواره در رابطه با حرکت‌های هیجانی پیشتاز بوده است. فکر کنید بریجرتون (مجموعه تلویزیونی خوش رنگ و لعاب نتفلیکس) با گرانج و پانک با رمانتیسم همدست می‌شود!

از ۲۲ تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۲: هفته مد میلان پاییز/زمستان ۲۰۲۲

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

میلان نه‌تنها پایتخت مد ایتالیاست بلکه در سراسر جهان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز مد شناخته می‌شود. با خانه‌های مد پیشرویی مانند پرادا، میومیو و فندی، این شهر به موقعیتی بی‌نظیر در جهان مد دست یافته است. هفته مد میلان امسال بسیار استثنایی خواهد بود زیرا اولین مجموعه متیو بلزی برای Bottega Veneta را به نمایش خواهد گذاشت.

از ۱ تا ۸ مارس ۲۰۲۲: هفته مد پاریس پاییز/زمستان ۲۰۲۲

در هفته مد پاریس شهر عشق به شهر مد روز تبدیل می‌شود. از لویی ویتان گرفته تا Acne Studios و شانل... این رویدادی است که نباید آن را از دست داد.

گفتنی است که در تمامی این رویدادها اقدامات سخت‌گیرانه‌ای برای پیشگیری از ابتلای مجریان و مدعوین به کووید-۱۹ در نظر گرفته شده است. به‌عنوان‌مثال در هفته مد نیویورک همه افرادی که برای تماشای یکی از نمایش‌ها وارد یک مکان می‌شوند باید مدارکی مبنی بر دوره کامل واکسیناسیون کووید-۱۹ مطابق با قوانین ایالتی و فدرال را ارائه دهند. استفاده از ماسک در فضاهای داخلی اجباری است، به جز در مکان‌های تعیین‌شده‌ای که برای خوردن و آشامیدن در نظر گرفته‌شده است و یا برای مدل‌هایی که روی سکوی قدم رو هستند. ظرفیت مهمان‌ها در سالن‌های نمایش کاهش‌یافته و حاضرین با فاصله مناسب از یکدیگر خواهند نشست.

همچنین با تصمیم شرکت‌کنندگان RUNWAY۳۶۰ همچنان خانه مجازی اصلی برای هفته مد نیویورک خواهد بود تا علاوه بر نمایش‌های فیزیکی مانند تمام دوران همه‌گیری، علاقه‌مندان بتوانند به‌صورت مجازی از تماشای این رویداد لذت ببرند.

بیشتر از مُد و زیبایی