بلا حدید راز غلبه بر اضطراب را با دیگران در میان گذاشت

شیوه‌هایی که حدید پیشنهادمی‌کند هزینه‌ای ندارند و تقریباً برای تمام افراد قابل‌دسترسی هستند

حدید می‌گوید نوشتن روزانه قبل از اینکه تلفنش را بردارد به کاهش اضطراب او کمک می‌کند-Fernanda Calfat /Getty Images via AFP

این مدل ۲۵ ساله با صحبت کردن درباره زندگی شخصی و حرفه‌ای‌اش از پانزده‌سالگی به بعد، با یادآوری روزهای سختی که داشته گفت بالاخره بعد از امتحان کردن خیلی چیزها، راه خودش را برای رسیدن به آرامش پیدا کرده است.

بلا حدید در یک برنامه صبحگاهی که نشریه باستل برگزار می‌کند فاش کرد که یک برنامه منظم شامل یادداشت‌ نویسی روزانه، مراقبه هدایت‌شده و نوشیدن چای قبل از خواب برخی از تمرین‌های او برای کمک رفع به اضطراب هستند.

روال صبحگاهی حدید با یک لیوان بزرگ آب و سه صفحه یادداشت نویسی روزانه شروع می‌شود. او گفت: «برای من، نوشتن روزانه ۳۰ دقیقه در صبح قبل از اینکه تلفنم را دستم بگیرم به کاهش اضطراب کمک می‌کند. »

او گفت: «نکته‌ای که به من کمک کرد دنیا را بفهمم و بتوانم ارتباط خود را با آن قطع کنم، انجام مراقبه‌های هدایت‌شده به کمک موسیقی بود. او با در میان گذاشتن تجربه خود به مخاطبان گفت «به دنبال چیزی بگردید که با نیت شما مطابقت داشته باشد و بهترین گوینده‌ای را بیابید که صدایش به شما احساس آرامش و تمرکز می‌دهد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شیوه‌های مراقبت از خود که حدید پیشنهاد داد هزینه‌ای ندارند و تقریباً برای تمام افراد قابل‌دسترسی هستند.

قهوه یکی دیگر از بخش‌های مهم صبحانه او بود، اما وقتی متوجه شد که این نوشیدنی فقط اضطراب او را تشدید می‌کند آن را کنار گذاشت. او همچنین یک نوشیدنی دیگر را که به بدن او کمک نمی‌کند ترک کرد: الکل!

به موازات کنار گذاشتن این دو نوشیدنی، آب و نوشتن جای آن‌ها را گرفت.

حدید می‌گوید نوشتن روزانه قبل از اینکه تلفنش را بردارد به کاهش اضطراب او کمک می‌کند.

به نظر حدید وقت گذراندن با دوستان بسیار مفید است و «گاهی اوقات بهترین کار برای من این است که مطلقاً هیچ کاری انجام ندهم و در مورد آن احساس گناه نکنم»

بیشتر از زندگی