صندلی‌های خالی در کاخ؛ کامیلا جای مگان را گرفت

مشاوران ملکه به او توصیه کرده‌اند نقش‌های مگان مارکل را به کیت میدلتون ندهد

ملکه تلاش می‌کند سروسامانی به این مشاغل افتخاری پرتعداد بدهد درحالی‌که هر سال از تعداد اعضای فعال این خانواده کم می‌شود-Daniel LEAL / AFP

در ادامه پر کردن جاهای خالی در نهادهای مرتبط به تاج‌وتخت بریتانیا، کامیلا پارکر جایگزین مگان مارکل به‌عنوان حامی سلطنتی تئاتر ملی شد.

مرگ شاهزاده فیلیپ، جدایی شاهزاده هری و مگان مارکل از خانواده سلطنتی و پس گرفتن عناوین رسمی شاهزاده اندرو به دلیل پرونده رسوایی جنسی صندلی‌های زیادی را در جایگاه‌های سلطنتی بریتانیا خالی کرده است.

ملکه تلاش می‌کند تا در زمان حیات خود سروسامانی به این مشاغل افتخاری پرتعداد بدهد درحالی‌که هر سال از تعداد اعضای فعال این خانواده کم می‌شود.

در آخرین اقدام، دوشس کورنوال در تئاتر ملی به‌عنوان حامی سلطنتی انتخاب‌شده است، نقشی که قبلاً زمانی که مگان مارکل یکی از اعضای شاغل و فعال خاندان سلطنتی محسوب می‌شد، بر عهده دوشس ساسکس بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 این نقش به مدت ۴۵ سال به ملکه بریتانیا تعلق داشت تا اینکه سال ۲۰۱۹ او این نقش را به مگان مارکل واگذار کرد و او به مدت دو سال این وظیفه را ادامه داد تا زمانی که او و شاهزاده هری از وظایف خود به‌عنوان اعضای شاغل خانواده سلطنتی کناره‌گیری کردند.

به گفته منابع نزدیک به خانواده سلطنتی، رسیدن این مقام به مگان که حرفه اصلی‌اش بازیگری بود، باعث ناراحتی دوشس کورنوال شد. بااینکه انتخاب مگان با پیشینه هنری‌اش به نظر بسیار مناسب می‌آمد اما در طول تصدی او در این نقش، تنها دو بار از این تئاتر دیدن کرد.

در مقابل کامیلای ۷۴ ساله بارها علاقه و اشتیاق خود را نسبت به هنر تئاتر نشان داده و از طرفداران پرشور تئاتر و ادبیات است.

 گفته می‌شود که مشاوران ملکه به او توصیه کرده‌اند از واگذاری نقش‌های مگان مارکل به کیت میدلتون خودداری کند چون باعث «مقایسه‌های بیش‌ازحد» بین این زوج شود.

این نقش جدید پس‌ازآن به دوشس کورنوال سپرده شد که اعلام شد کامیلا به مناسبت تولد ۷۵ سالگی خود سردبیر مهمان یکی از شماره‎های مجله Country Life خواهد بود.

کامیلا سردبیری افتخاری نسخه ماه جولای این نشریه را بر عهده خواهد گرفت و دستور غذای و سبک موردعلاقه خود را در آن منتشر خواهد کرد.

کامیلا که یک دوستدار حیوانات است و در ۷۴ سالگی علاوه بر سوارکاری و داشتن سگ، حامی خانه سگ‌ها و گربه‌های Battersea نیز هست، از این فرصت برای ابراز علاقه به حیوانات در این نسخه نیز استفاده خواهد کرد.

بیشتر از زندگی