تیلور سوئیفت می گوید کانیه وست ریاکار است

وست برای آشتی، از سوئیفت خواست جایزه‌اش را به او اهدا کند

تیلر سوئیفت، جی زی، کانیا وست و کیم کارداشیان در مراسم گرمی سال ۲۰۱۵ - Larry Busacca/Getty Images for NARAS/AFP

«تیلور سوئیفت» گفته است «کانیه وست» آنقدر «ریاکار» است که به قصد، اعتماد دیگران را جلب می‌کند تا بعد بتواند «آن‌ها را خراب کند».

سوئیفت در مصاحبه با نشریه رولینگ استونز بار دیگر به آتش دشمنی دیرین با وست دامن زد. او در این مصاحبه ضمن یادآوری فراز و نشیب‌های رابطه با وست گفت چگونه در ابتدا سعی در جلب احترام او کرده اما بعدا متوجه شده قابل اعتماد نیست.

پس از این که وست نطق پذیرش سوئیفت برای جایزه موسیقی ام تی وی سال ۲۰۰۹ را قطع کرد، سوئیفت گفت احساس کرده دور میز شام و گپ زدن‌ها «بار دیگر به او نزدیک می‌شود». سوئیفت افزود: «سخت می‌خواستم احترام او را جلب کنم، و این چیزی است که به‌خاطرش از خودم نفرت دارم، و این که من تایید مردی را می‌خواهم که انقدر رنجم می‌دهد. اما این من بودم».

در سال ۲۰۱۵، وست از سوئیفت خواست برای آشتی، جایزه «ونگارد» ام تی وی را روی صحنه به او اهدا کند. اما وست در روی صحنه گفت ام تی وی حضور سوئیفت را تنها برای بالا رفتن تعداد تماشاگران می‌خواسته است. سوئیفت گفت نظر او نسبت به وست بار دیگر عوض شد.

سوئیفت افزود: «من در میان مدعوین ایستاده بودم و دستم دور شانه همسرش بود که تمام بدنم یخ زد. متوجه شدم چقدر ریاکار است. این که پشت صحنه با من مهربان است اما وقتی می‌خواهد خودش را بالا ببرد، همه را پس می‌زند و مزخرف می‌گوید».

سوئیفت همچنین ادعا کرد در ابتدا فکر کرده تصمیم وست برای نزدیک شدن به او در مورد شعر ترانه‌ «مشهور» (فِیمِس) تلاش دیگری برای آشتی بوده است. در این ترانه او می‌گوید فکر کرده که این دو ممکن است «هنوز رابطه جنسی داشته باشند»، اما وقتی سوئیفت به تمام ترانه گوش داده و شنیده وست با تفاخر می‌گوید او «این زن هرزه (سوئیفت) را مشهور کرده»، حس کرده به او خیانت شده است.

سوئیفت افزود: «وقتی ترانه را شنیدم با خودم گفتم دیگر تمام شد. اگر می‌خواهی دشمنی کنی، دشمنی می‌کنیم، اما در موردش صادق باش».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تیلور سوئیفت در ادامه به نشریه رولینگ استونز گفت که وست در افشای این راز که «دریک» و مدل فرانسوی، «سوفی بروسو» مخفیانه صاحب بچه شده‌اند، دست داشته است. این راز با ترانه «دیس ترَک» از رپر «پوشا تی» از پرده بیرون افتاد، اما وست هرگونه دخالت در این ترانه را تکذیب کرده است. 

سوئیفت ادعا کرد که «او عمیقا در مسیر زندگی خانواده دریک و زندگی آن‌ها تاثیر گذاشت. همیشه همان چیز است. به شما نزدیک می‌شود، اعتمادتان را جلب می‌کند و بعد خرابتان می‌کند. واقعا دیگر نمی‌خواهم درباره آن حرف بزنم چون ناراحت می‌شوم. نمی‌خواهم تمام روز درباره چیزهای منفی حرف بزنم، اما این همان است. بروید از دریک بپرسید چه اتفاقی افتاد». 

سوئیفت همچنین در این مصاحبه از نظرات سیاسی، برتری طلبی سفید پوستان، «جوخه دخترها» و افکارش در مورد اسکات بروشتا، رئیس کمپانی تولید صفحاتش صحبت کرد.

تازه‌ترین آلبوم سوئیفت به نام «لاوِر» ماه گذشته درمیان ستایش منتقدین به بازار آمد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/

© The Independent

بیشتر از زندگی