درخواست تعطیلی هتلی که ببر زنده در آن نمایش داده می‌شود

هتلی چینی اتاق‌هایی را در اختیار مسافران می‌گذارد که مستقیم رو به محوطه ببرهاست

بسیاری از این هتل انتقاد کردند که از فلاکت حیوانات بهره‌برداری می‌کند-Getty Image Via Canva

یک هتل چینی اتاق‌هایی در اختیار مسافران می‌گذارد که درست کنار محوطه زندگی ببری است که داخل پارک «سافاری» جنگلی نانتونگ در استان «جیانگ سو» نگهداری می‌شود.

هتل سندی ترایب تری‌هاوس (Sendi Tribe Treehouse) داخل پارک است و پس از آن که این «اتاق‌های وحش» را با این مقصود به مسافران ارائه کرد تا منظره‌ای مستقیم رو به محوطه‌های نگهداری ببر داشته باشند، مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

پنجره‌های سوییت‌های این هتل که شامل چهار «اتاق وحش» است، مجهز به شیشه‌های ضد انفجارند تا امنیت بازدیدکنندگان تامین شود.

جیمو نیوز، از کانال‌های خبری داخلی، ویدیویی از یکی از اتاق‌ها به اشتراک گذاشت و به محض آن که این خبر روی آنتن رفت، فریاد مردم درآمد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بسیاری از این هتل انتقاد کردند که از فلاکت حیوانات بهره‌برداری می‌کند، و اسم آن کار را قساوت گذاشتند.

یک مقام رسمی از دفتر فرهنگ و گردشگری شهر نانتونگ استان چانگچاون، جایی که پارک در آن واقع است، روزنامه ساوت چاینا مورنینگ پست، گفت که این پروژه را مورد «ارزیابی مجدد» قرار خواهند داد.

چندین منتقد در ویبو (Weibo) این هتل را متهم به «بدرفتاری» با ببرها کردند. یکی از کاربران نوشت: «خب که چی؟ می‌خواهید سال ببر را جشن بگیرید؟ آیا شیشه به قدر کافی محکم است؟  پس شب‌ها نمی‌خوابید و تا صبح ببر را می‌پایید؟»

دیگری نوشت: «این بدرفتاری با ببر است.»

پارک سافاری جنگلی نانتونگ در استان جیانگ سو در شرق چین، به عنوان منطقه‌ای با جاذبه گردشگری، رستورانی با دکور ببر دارد که میهمان‌ها از آن جا می‌توانند ببرها را تماشا کنند.

© The Independent

بیشتر از جهان