ایوانکا ترامپ پس از هشت ماه به رسانه‌های اجتماعی بازگشت

او عکس‌هایی از فعالیت داوطلبانه‌اش در خوراک‌رسانی به نیازمندان آمریکا را به اشتراک گذاشت و صفحه اینستاگرام و توییترش را به‌روز کرد

او روز جمعه به نیویورک آمد تا به کارزار مبارزه با ناامنی و بحران مواد غذایی کمک کند‌ـ عکس از اینستاگرام

ایوانکا ترامپ پس از هشت ماه غیبت از رسانه‌های اجتماعی، عکس‌هایی از فعالیت داوطلبانه‌اش در خوراک‌رسانی به نیازمندان آمریکا را به اشتراک گذاشت و صفحه اینستاگرام و توییترش را به‌روز کرد.

او آخرین بار در ماه مه ۲۰۲۱ عکسی به اشتراک گذاشته و از تزریق نوبت دوم واکسن کووید-۱۹ خبر داده بود.

ایوانکا ترامپ در پست جدید اینستاگرامش نوشت: «از شما همیاران فوق‌العاده و داوطلبانی که کمک کردید در این فصل تعطیلات به ده‌ها هزار خانواده آمریکایی در آیداهو و نیویورک لبنیات و بسته‌های خوراکی تازه مغذی و محلی برسانیم تشکر می‌کنم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او که پس از پایان دوران ریاست‌جمهوری پدرش، همراه خانواده‌اش در میامی زندگی می‌کند، روز جمعه به ایالت نیویورک آمد تا به کارزار مبارزه با ناامنی و بحران مواد غذایی کمک کند. ایوانکا همچنین از یک باغ میوه و مزرعه گل و یک شرکت کنسروسازی در نیویورک بازدید کرد.

ایوانکا ترامپ به‌تازگی با حمدی اولوکایا، میلیاردر بنیان‌گذار شرکت محصولات لبنی چوبانی، وارد همکاری شده و در پست اینستاگرامی‌اش ذکر شده است: «این طرح با حمایت مالی ۱۰۰ درصدی بخش خصوصی اجرا شده است.»

دونالد ترامپ با راه‌اندازی «برنامه بسته‌های خوراکی کشاورزان برای خانواده‌ها»، کوشید به خانواده‌های نیازمند در دوران همه‌گیری کمک‌رسانی کند. در این برنامه، مواد خوراکی از مزرعه‌داران محلی خریداری می‌شد و میان خانوارهای نیازمند پخش می‌شد.

در وب‌سایت این برنامه آمده است در فاصله ماه مه ۲۰۲۰ تا مه ۲۰۲۱، بیش از ۱۷۳ میلیون بسته خوراکی به نیازمندان ارسال شد. با این حال، با ورود جو بایدن به کاخ سفید، این برنامه متوقف شد.

بیشتر از جهان