توصیه‌های مردی که تمام بدن خود را خال‌کوبی کرده به تازه‌کارها

تنها جاهایی که خال‌کوبی نکرده‌ام بیشتر قسمت‌های صورت، گوش‌ها، کف پاها و قسمت‌هایی از کف دستم است

این مرد کانادایی تاکنون حدود ۱۰۲ هزار دلار برای خال‌کوبی‌های خود خرج کرده است-instagram.com/remy__ivan

مردی که تقریباً تمام بدن خود را با خال‌کوبی پوشانده و این کار برایش بیش از صد هزار دلار خرج برداشته است به افرادی که تازه می‌خواهند قدم در این راه بگذارند می‌گوید عجله نکنید.

رمی، ۳۳ ساله اهل کانادا، اولین حلقه را در سال ۲۰۰۱ به صورتش انداخت و هشت سال بعد، زمانی که نام پسرش را بر روی بازوی خود خال‌کوبی کرد، سفرش در دنیای خال‌کوبی آغاز شد.

رمی که سرآشپز است از آن زمان برای تغییر شکل از سرتاپای خود که شامل انواع حلقه و نصب زیورآلات روی بدنش نیز می‌شود، حسابی پول خرج کرده است. همسرش هم اگرچه نه به‌اندازه او اما طرفدار خال‌کوبی است.

این مرد کانادایی تاکنون حدود ۱۰۲ هزار دلار برای خال‌کوبی‌ها و ۱۶ هزار و ۳۰۰ دلار دیگر برای حلقه‌ها و زیورآلات خود خرج کرده است.

اگرچه رمی تقریباً تمام بدن خود را با نقش و نگار پوشانده است، اما هنوز برخی از قسمت‌ها هستند که دست‌نخورده باقی‌مانده‌اند. او می‌گوید: «تنها جاهایی که خال‌کوبی نکرده‌ام بیشتر قسمت‌های صورت، گوش‌ها، کف پاها و قسمت‌هایی از کف دستم است.»

رمی‌ همچنین درباره دردناک‌ترین جلسه خال‌کوبی خود صحبت کرد: «شاید قسمت داخلی باسن یا قسمت‌های عمیق‌تر ران‌ها، این نواحی کاملاً حساس هستند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اگرچه رمی گاهی اوقات نظرات تنفرآمیزی در مورد ظاهر پوشیده از جوهر خود دریافت می‌کند، اما می‌گوید که به نظر مردم اهمیتی نمی‌دهد: «من هرگز از طرف هیچ عضو خانواده یا غریبه‌ای رودررو اظهارنظر "بد" یا "تنفرآمیز" دریافت نمی‌کنم. چنین چیزهایی را بیشتر در فضای مجازی از مردم می‌شنوم، در مجامع عمومی فقط نظرات مثبت یا کنجکاوانه دریافت می‌کنم.

وقتی نظرات نفرت‌انگیز آنلاین دریافت می‌کنم، آن را نادیده می‌گیرم یا برای فرد نفرت پراکن آرزوی موفقیت می‌کنم، زیرا به‌اندازه‌ای بزرگ هستم که بفهمم چیزی که آن‌ها را ناراحت می‌کند، من نیستم. من متوجه می‌شوم که چیز دیگری در زندگی آن‌ها محقق نشده یا آن‌ها را در زندگی شخصی آزار می‌دهد.»

او اکنون توصیه‌هایی را برای افرادی که می‌خواهند خال‌کوبی کردن روی پوست خود را شروع کنند به اشتراک گذاشته است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Remy (@ephemeral_remy)

رمی که بیش از ۱۸۰ هزار دنبال کننده خود در اینستاگرام گفت: «من می‌گویم عجله نکنید. سفر سرگرم‌کننده‌ترین قسمت ماجراست و اگر این کار را به جای دوی سرعت به عنوان یک ماراتن انجام دهید، زمان بسیار بهتری خواهید داشت و خاطرات بهتری خواهید ساخت.»

بیشتر از جهان