حراج کلاه ملانیا ترامپ؛ پرداخت فقط با رمزارز

 قیمت‌ها از ۲۵۰هزار دلار شروع می‌شود و خریداران باید هزینه را با ارز دیجیتال سولانا پرداخت کنند

ملانیا ترامپ در تشریفات میزبانی از مکرون‌ها در سال ۲۰۱۸ شرکت فعال داشت-LUDOVIC MARIN / AFP

کلاهی که ملانیا ترامپ، بانوی پیشین آمریکا در دیدار با مکرون بر سر داشت با قیمت پایه ۲۵۰ هزار دلار و به‌شرط پرداخت با رمز ارز برای فروش عرضه خواهد شد.

ملانیا ترامپ روز سه‌شنبه اعلام کرد که اواخر این ماه، حراجی به نام مجموعه ریاست جمهوری با سه کالا برگزار خواهد کرد: «کلاه نمادین و منحصربه‌فرد لبه پهن» که ملانیا در زمان ملاقات امانوئل و بریژیت مکرون در کاخ سفید در جریان یک دیدار رسمی در آوریل سال ۲۰۱۸ بر سر داشت، یک نقاشی آبرنگ از ملانیا با همان کلاه که توسط هنرمند فرانسوی مارک آنتوان کولون کشیده شده و یک نسخه دیجیتالی از همان اثر هنری به شکل رمزکلید یکتا (NFT).

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ملانیا ترامپ با درنظر گرفتن فرهنگ فرانسه، طراح فرانسوی-آمریکایی، هروه پیر را مأمور ساخت کلاه سفید منحصر به فرد کرد. این طراح از همان پارچه کت و شلوار سفید مایکل کورس ملانیا ترامپ برای دوخت کلاه استفاده کرد.

قیمت‌ها از ۲۵۰هزار دلار شروع می‌شود و خریداران فقط می‌توانند این مبالغ را با ارز دیجیتال سولانا (SOL Solana) پرداخت کنند. ملانیا ترامپ اخیرا فعالیت‌های تجاری  در زمینه ارز دیجیتال و رمزکلید یکتا (NFT) را شروع کرده است.

رمز ارز سولانا خود را به‌عنوان «سریع‌ترین بلاک‌چین در جهان و سریع‌ترین اکوسیستم در حال رشد در رمزارزها، با بیش از ۴۰۰ پروژه» از جمله NFT توصیف می‌کند. آن‌ها همچنین مدعی شده‌اند خواهان پایین نگه‌داشتن هزینه‌ها برای خرید رمز ارز هستند و می‌گویند: «سولانا تضمین می‌کند که تراکنش‌ها برای توسعه‌دهندگان و کاربران کمتر از ۰٫۰۱ دلار باقی بماند.»

ملانیا ترامپ و هنرمند مارک-آنتوان کولون هر سه مورد عرضه ‌شده در حراج را  امضا خواهند شد. بخشی از پول جمع‌آوری‌شده به ابتکار «تقویت آینده» اختصاص می‌یابد که شامل پرداخت کمک‌ هزینه‌های تحصیلی علوم رایانه و فناوری است.

ملانیا ترامپ در تشریفات میزبانی از مکرون‌ها در سال ۲۰۱۸ شرکت فعال داشت؛ سفری که کمتر از یک سال پس ‌از آن بود که دونالد ت ترامپ و ملانیا ترامپ در مراسم سلام نظامی در جشن‌های روز باستیل فرانسه شرکت کردند.

برای پاسخ به مهمان‌نوازی مکرون‌ها، ملانیا به سازمان‌دهی همه‌چیز در برنامه‌ریزی میزبانی کمک کرد، از جمله میز شام پرو پیمان شامل پنیر بز، مربای گوجه فرنگی، بیسکویت‌های شیرکره‌ای و کاهوها رنگارنگ و تروتازه، دنده بره بهاره و برنج طلایی کارولینا و دسر تارت شلیل با عسل کاخ سفید همراه با بستنی.

بیشتر از مُد و زیبایی