از بس بازی کردی دستت از کار افتاد؟

یک دست گاه ماساژدهنده دستی رومیزی برای مراقبت از دستان و انگشتان

این دستگاه به یک بالشتک هوای ۱۵ لایه مجهز است که هر انگشت را می‌پوشاند- INSTAGRAM / Bauhutte.game

ساعت‌های طولانی بازی و استفاده زیاد از جوی استیک (دسته بازی) و ماوس و دیگر ابزارهای بازی می‌تواند به درد دست و انگشتان بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای منجر شود. نشان تجاری ژاپنی Bauhütte که در زمینه تولید مبلمان و تجهیزات بازی برای گیمرها فعالیت دارد، ادعا می‌کند که در آخرین طراحی خود، برای مراقبت از دستان و انگشتان آن‌ها از یک دستگاه ماساژدهنده دستی رومیزی رونمایی کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این دستگاه به یک بالشتک هوای ۱۵ لایه مجهز است که هر انگشت را می‌پوشاند و یک صفحه شیاتسو (صفحه‌ای ماساژدهنده که از طب سوزنی الهام گرفته شده) دارد که برای متناسب‌سازی مرکز کف دست در نظر گرفته شده است. برای این دستگاه ماساژدهنده دو حالت ماساژ و سه سطح تنظیم قدرت طراحی شده که گیمرها می‌توانند با توجه به نیاز خود مقدار آن را انتخاب کنند؛ در حالت شیاتسو نقاط سفت قسمت نوک انگشت و کف دست محکم ماساژ داده می‌شود تا خستگی عضلانی از بین برود و در حالت دوم، انگشت‌ها کشیده می‌شوند.

طراحی متقارن این دستگاه قابلیت استفاده برای هر دو دست چپ و راست را فراهم می‌کند.

Bauhütte در وب سایت خود اعلام کرد: «این دستگاه ماساژ نه تنها برای گرم کردن بدن، قبل و بعد بازی و التیام بخشیدن به دستان خسته گیمرها موثر است، بلکه حالت گرمایشی آن در بهبود گردش خون در کل دست و کاهش گرفتگی آن تاثیری چشمگیر دارد.  

این دستگاه ماساژدهنده ۱۰ دقیقه پس از روشن شدن، به صورت خودکار خاموش می‌شود و قیمت آن ۱۵ هزار و ۹۹۴ ین ژاپن، تقریبا معادل ۱۳۸ دلار آمریکا، است.

بیشتر از تکنولوژی