لیدی گاگا می گوید هرگز حس نکرده زیباست

«قدرت لوازم آرایش در (تغییر) احساستان در اوقاتی که سخت افسرده هستید»  

جشنواره فیلم ونیز- ۲۰۱۸ - لیدی گاگا
Vincenzo PINTO / AFP

لیدی گاگا در مورد تاثیر لوازم آرایش در زندگی، حرفه و اعتماد به نفسش حرف زده و گفته است تا پیش از استفاده از از مواد آرایشی هرگز احساس نکرده بوده که «زیباست».  این ستاره دنیای پاپ که تصویرش روی جلد ماه اکتبر مجله «آلوور» منتشر شده، برای این تصویر، از لوازم آرایش ساخت خودش به نام «هاوس لابوراتوریز» استفاده کرده است. او از این فرصت برای توضیح این که لوازم آرایش برایش چه مفهومی دارد، استفاده کرده است.  

لیدی گاگای ۳۳ ساله می گوید استفاده از لوازم آرایش زندگی او را عوض کرده و امیدوار است لوازم آرایش جدید تولیدی او همین تاثیر را بر زندگی دیگران داشته باشد. 

او گفت:«هیچوقت احساس نکردم زیبا هستم، و حتی حالا هم روزهایی هست که احساس خوشگلی نمی کنم. تمام عدم امنیتی که در زندگیم به خاطر ارعاب در کودکی در وجودم دارم، بار دیگر سر باز می کند. بعد آرایش می کنم و خیلی زود دوباره در درونم ابرقهرمان می شوم. آرایش به من بال هایی می دهد که با آن پرواز می کنم.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga) on

اینستاگرام ( ترجمه متن)

خواننده ترانه «شَلو» همچنین از لوازم آرایش و آرایشگرش که کمک کرده او از «استفانی جوان آنجلینا جرمانوتا» به لیدی گاگا تبدیل شود، تجلیل کرد. 

او گفت:« در سال های گذشته لیدی گاگا شدم چون لوازم آرایش را کشف کردم. این برایی درسطح... بسیار مهم است – قدرت لوازم آرایش در (تغییر) احساستان در اوقاتی که سخت افسرده هستید، بی بدیل است».  

به گفته لیدی گاگا، لحظاتی در اوایل کار حرفه ای اش بوده که به خاطر اضطراب و فشردگی برنامه های تورهای هنریش، اگر کمک تیم آرایشگرانش از جمله سارا تانو نمی نبود، فکر می کرده شجاعت روی صحنه آمدن را ندارد.

وقتی جوانتر بودم، هرگز فکر نمی کردم زیبا هستم. تلاش می کردم نوعی زیبایی درون و ظاهر پیدا کنم، و قدرت لوازم آرایش را کشف کردم. 

یادم می آید هر روز صبح مادرم را که آرایش می کرد، نگاه می کردم، غرق در تلائلوی قدرت زنی شجاع و سخت کوش که او بود. بعد سعی کردم برای به حقیقت پیوستن رویایم که می خواستم مثل او باشم، با لوازم آرایش تجربه کنم. 

در این مرحله بود که لیدی گاگا را کشف کردم. آن ابر قهرمان را با نگاه در آینه در درونم کشف کردم و دیدم چه کسی می خواهم باشم. گاه زیبایی درون طبیعتا (با آرایش ) پدیدار نمی شود. اما بسیار ممنونم که لوازم آرایش آن شجاعتی را در من برانگیخت که نمی دانستم دارم. 

پذیرفته ام که زیبایی ام را با توانایی تغییر ظاهرم کشف کرده ام. به من می گفتند عجیب و غریب هستم، اما «اینطور متولد شده ام».

با مهر

لیدی گاگا

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga) on

اینستاگرام ( ترجمه متن)

لیدی گاگا به خاطر می آورد چگونه «تانو» (آرایشگرش) او را «از زمین بلند کرد» و اشگ هایش را پاک کرد و به او اطمینان خاطر داد که «صورتش را درست می کند». او گفت: «سارا صورتم را آرایش می کند و فردی (آسپیراس) موهایم را. بعد مرا در آغوش می گیرند و می گویند: «به خودت نگاه کن. این لیدی گاگاست. حالا برو و انجامش بده».

این باعث شد لیدی گاگا آرم تجاری لوازم آرایش خود را تولید کند که امیدوار است مردم با (استفاده از) آن خود را «کاملا آزاد» احساس کنند، چه آرایششان غلیظ باشد چه سبک. لیدی گاگا در این مصاحبه، همچنین به اهمیت آرم تجاری (لوازم آرایش) اشاره کرد که برای همه ، بدون توجه به هویتشان، قابل دسترسی باشد. او در توضیح گفت می خواهد همه جنسیت ها «به روشنی بدانند که (در آن) شرکت داده شده اند و هرگز، هرگز، مورد  سوءاستفاده قرار نگرفته اند».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/life-style

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی