زمان پخش فصل جدید بریجرتون اعلام شد

نتفلیکس، سرویس پخش آنلاین و تهیه‌کننده اصلی بریجرتون قبلا اعلام کرده بود که فصل‌های بعدی را هم خواهد ساخت

نتفلیکس مژده بازگشت لیدی ویستلدان و داستان‌هایش را به علاقه‌مندان مجموعه تلویزیونی بریجرتون داد.

در اولین سالگرد پخش فصل یک این مجموعه تلویزیونی، نتفلیکس اعلام کرد که فصل دو  در ۲۵ مارس ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

نتفلیکس بهترین هدیه کریسمس را به طرفداران بریجرتون داده است. این خبر را بازیگران اصلی فصل دوم، جاناتان بیلی و سیمون اشلی، همچنین آجوآ آندو، گلدا روشوول، کلودیا جسی، چاریترا چاندران و لوک نیوتن در ویدئو های کوتاهی اعلام کردند. به‌افتخار اولین سالگرد نمایش، گروه بازیگران نامه‌ای غافلگیرانه از لیدی ویستلدان دریافت کردند که این مژده را داده بود که با آغاز بهار بر می‌گردد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

قبلاً در ابتدای امسال پس از موفقیت عظیم این مجموعه تلویزیونی، نتفلیکس، سرویس پخش آنلاین و تهیه‌کننده اصلی بریجرتون اعلام کرده بود که فصل‌های بعدی را هم خواهد ساخت. فصل اول این مجموعه با پشت سر گذاشتن جادوگر (The Witcher) بیشترین آمار تماشای جهانی مربوط به یک مجموعه تلویزیونی را از آن خود کرد.

فیلم‌برداری فصل ۲ در ماه مه آغاز شد، اما در ماه ژوئیه به دلیل مثبت شدن آزمایش کووید-۱۹، برای مدت نامعلومی متوقف شد. فیلم‌برداری بعداً در اوایل اوت از سر گرفته شد.

کریس ون دوسن، تهیه‌کننده این مجموعه، ماه گذشته پایان فیلم‌برداری فصل ۲ را جشن گرفت و عکسی از خود منتشر کرد که بازیگران را در آغوش گرفته بود.

ون دوسن در توییتر نوشت: «این پایان فصل دوم است! به این بازیگران و گروهی که بازی‌های درجه‌یک خود را هرروز در این سال بسیار چالش‌برانگیز  ارائه دادند، افتخار می‌کنم.»

برای اینکه داستان را به برای علاقه‌مندان لو ندهیم از گفتن باقی جزئیات صرف‌نظر می‌کنیم اما مهم‌ترین چیزی که حتماً از آن خبر دارید و احتمالاً شما را دل‌شکسته کرد غیبت سایمون باست، دوک هیستینگز با نقش‌آفرینی رگه-ژان پیج است. سازندگان فصل دو قول داده‌اند جذابیت بازیگران جدید کمتر از دوک جوان فصل اول نخواهد بود.

بیشتر از فیلم