آتش‌سوزی و انفجار در بازار گل تهران دو کشته برجای گذاشت

بازار گل «شهید محلاتی» تاکنون چندبار آتش‌ گرفته و یکی از بازارهای ناایمن تهران محسوب می‌شود

بازار گل محلاتی تهران واقع در خیابان زمزم، تقاطع بزرگراه محلاتی در شرق پایتخت، روز پنجشنبه وقوع یک انفجار و در پی آن آتش سوزی را شاهد بود که بر اساس آخرین گزارش‌ها، دو کشته و چند زخمی داشته است.

به گفته جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، آتش سوزی ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه به وقت محلی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و ماموران بی‌درنگ به محل حادثه اعزام شدند.

او به خبرگزاری ایسنا گفت که آتش‌نشانان هم‌زمان با عملیات اطفای حریق، جست‌وجو را نیز آغاز کردند که تا لحظه انتشار خبر، دو نفر از زیر آوار خارج شده‌اند که مرگ آن‌ها تایید شده است.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، بر اساس بررسی‌های اولیه، دلیل حادثه انفجار گاز در یک باب مغازه بوده است و به دنبال آن، چند مغازه مجاور نیز آتش‌ گرفته و تخریب شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، سخنگوی اورژانس تهران از مصدومیت هشت نفر در این حادثه خبر داده است که از میان آن‌ها، پنج تن به بیمارستان منتقل و سه نفر به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا نیز در گزارشی در همین ارتباط نوشت که بازار گل «شهید محلاتی» تاکنون چندبار آتش‌ گرفته و یکی از بازارهای ناایمن تهران محسوب می‌شود.

بیشتر از جهان