آتش سوزی مهیب شرکت مواد شوینده در اشتهارد

طی ماه‌های گذشته آتش سوزی‌های بسیاری در شهرهای مختلف در ایران و به خصوص در تهران رخ داده است

بعد از آتش سوزی‌های گسترده در جنگل‌ها و مراتع این کشور به تازگی آتش سوزی در کارخانه‌ها، و مناطق صنعتی هم دیده می‌شود- خبرگزاری صدا و سیما

کارخانه شرکت شوینده اکتیو در اشتهارد دچار آتش سوزی شد. مجید غمخوار خبرنگار حوزه حوادث در ایران با اعلام این خبر در حساب شخصی توئیتر خود نوشت:« کارخانه شرکت شوینده اکتیو در اشتهارد دچار آتش سوزی گسترده شد.»

پایگاه خبری انتخاب نیز ضمن تایید این خبر در صفحه توییتر خود، آتش سوزی را «مهیب» توصیف کرد.

رییس مرکز فوریت هاى پزشکى البرز نیز در این رابطه گفت که ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه ۳ مهرماه، آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های مواد شیمیایی در شهرک صنعتی اشتهارد به اورژانس البرز اعلام شد.

مهرداد بابایی وسعت آتش سوزی را بسیار گسترده توصیف کرد و گفت تلاش آتش نشان‌ها برای مهار آتش ادامه دارد.

ماه گذشته نیز یک واحد صنعتی تولیدکننده ایزوگام در شهرک صنعتی اشتهارد دچار آتش سوزی شده بود. روز سه شنبه  نیز کارخانه لبنیات میهن در شهرک لبنیات در جنوب تهران در شهرستان اسلامشهر آتش گرفت. گفته شده بود که آتش سوزی از انبار این کارخانه آغاز شده است. 

طی ماه های گذشته آتش سوزی‌های بسیاری در شهرهای مختلف در ایران و به خصوص در تهران رخ داده است. دلائل این آتش سوزی‌ها از سوی مقام‌های رسمی در این کشور اعلام نشده است. تنها فرماندار تهران در تابستان گفت برخی از این آتش سوزی‌ها عمدی بوده است ولی جزئیات بیشتری از آن منتشر نشد. بعد از آتش سوزی‌های گسترده در جنگل‌ها و مراتع این کشور به تازگی آتش سوزی در کارخانه‌ها، و مناطق صنعتی هم دیده می‌شود.

بیشتر از