یووه با پیروزی مقابل کالیاری به صدر نزدیک‌تر شد

یووه در این بازی دیبالا، بهترین بازیکن خود، را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نداشت

یوونتوس که چند روز پیش موفق شده بود دو بر هیچ بولونیا را مغلوب کند، در این مسابقه هم بازی نسبتا قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت-Marco BERTORELLO / AFP

در آغاز هفته هفدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا، تیم فوتبال یوونتوس موفق شد با دو گل تیم فوتبال کالیبری را شکست دهد و به رده پنجم جدول صعود کند.

یوونتوس که چند روز پیش موفق شده بود دو بر هیچ بولونیا را مغلوب کند، در این مسابقه هم بازی نسبتا قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و در ورزشگاه آلیانز شهر تورین به استقبال تیم انتهای جدولی کالیبری رفت.  

یووه در این بازی دیبالا، بهترین بازیکن خود، را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نداشت و آلگری تصمیم گرفت در این مسابقه از سه مهاجم استفاده کند. به همین دلیل، موئزه کین جوان را در کنار موراتا و برناردسکی در خط حمله یووه به کار گرفت. این مسابقه برای آلگری بسیار مهم بود و می‌توانست تیم او را به چهار تیم بالای جدول نزدیک کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

گل دقیقه ۴۰ موئزه کین در نیمه نخست باعث شد تا یووه نیمه اول را پیروز به رختکن برود. تدابیر هجومی آلگری کارساز بودند چرا که در دقیقه ۸۳ هم برناردسکی موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند و پیروزی شیرینی را برای یووه رقم بزند.

این برد دو بر هیچ چهارمین پیروزی یووه در پنج بازی اخیر بود و نشان داد که بانوی پیر در راه بازگشت به دوران خوب گذشته است.

آلگری، سرمربی بیانکونری‌ها (سیاه‌وسپید پوشان) از عملکرد تیم و کسب مکان پنج جدول ابراز رضایت کرد و در مصاحبه پایان بازی گفت: «ما باید به همین شکل ادامه دهیم تا فاصله‌‌مان با صدر جدول کمتر شود. در ماه‌های ژانویه و فوریه بازی‌های بسیار سختی در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم امتیازهای موردنظرمان را به دست آوریم. ما در ابتدای فصل و در بسیاری از مسابقات، امتیازهای حساسی را از دست دادیم و دیگر فرصت اشتباه کردن نداریم. در این مسابقه سعی کردیم روش بازی در خط حمله تیم را کمی تغییر دهیم. پس از رفتن موئزه کین به نوک حمله به‌جای موراتا، عملکرد بهتری داشتیم و باعث شد تا فضای بیشتری برای موراتا به وجود بیاید و نمایش بهتری داشته باشد.»

با این حال تردیدی نیست که یووه برای رسیدن به اهداف خود در نیم فصل دوم رقابت‌ها به تقویت تیمش احتیاج دارد و سران باشگاه درصددند مائورو ایکاردی، مهاجم ناراضی پی‌اس‌جی را به صورت قرضی به تورین بیاورند. سران یووه معاوضه آرتور ملو، هافبک برزیلی، با ایکاردی را پیشنهاد داده‌اند ولی سران باشگاه پی‌اس‌جی هنوز به آن جواب خاصی نداده‌اند. با وجود بازیکنان بزرگی مانند نیمار، امباپه، مسی و دی ماریا، برای حضور این مهاجم ارزشمند در ترکیب اصلی پی‌اس‌جی فرصت چندانی وجود ندارد و او با حضور در یووه می‌تواند به شرایط آرمانی سابق خود، مانند زمانی که در اینترمیلان بازی می‌کرد، بازگردد.

بیشتر از ورزش