سناریوهای عطا مهاجرانی درباره گوهر عشقی

مصدوم واقعی مقام رهبری است!

فعالیت‌های تازه عطا مهاجرانی در رابطه با گرانی در لندن!

تدارک میله‌های آهنی

بازسازی صحنه به زمین افتادن خانم گوهر عشقی توسط صداوسیمای جمهوری اسلامی، آن‌قدر لایش باز است که عطاالله مهاجرانی هم دوان‌دوان خودش را رسانده که سرش را بگیرد.

مطابق سناریوی مهاجرانی، فیلم از آنجا شروع می‌شود که گوهر عشقی طی چند روز، دانه‌دانه میلگردهای فولادی را می‌آورد کنار خیابان می‌گذارد که بعد رویش بیفتد.

در سناریوی دیگری، عطاالله فوق‌الذکر صحنه‌ای را مجسم کرده که پیرزنی دارد می‌رود. یک موتورسیکلت که دو نفر سوار آن‌اند از راه می‌رسد و پیش از آنکه رد شوند، پیرزن با یک حرکت قهرمانانه یکی از موتورسوارها را هل می‌دهد و می‌اندازد روی میله‌های آهنی.

عطا می‌نویسد: داستان تخیلی هل دادن پیرزن موقعی می‌توانست حقیقت داشته باشد که حکومت اسلامی اقلاً یک موتور و دوتا موتورسوار برای این‌جور موقع‌ها در اختیار داشته باشد.

وزیر اسبق می‌افزاید در حکومتی که از نظر اقتصادی و مالی و چپاول و سوءاستفاده و دکل دزدی!، حتی یک نقطه خاکستری در وجود رهبرش دیده نمی‌شود، محال است کسی مادر ستار بهشتی را هل داده باشد.

آقای مهاجرانی که پس از بیرون آورده شدن پروستات رهبری، خیلی این در و آن در زد و نامه‌نگاری کرد و واسطه تراشید که یک تکه از پروستات را برای او بفرستند تا روی چشمش بگذارد و عبادت کند، با سرخوردگی از پذیرفته نشدن این تقاضا، مدتی را در افسردگی و عزلت و دیپرشن گذراند ولی حالا با به زمین افتادن خانم عشقی جان تازه گرفته و زبانش باز شده است.

از سوی دیگر، شرکت‌کنندگان مذاکرات برجام در وین که تا به حال سراغ دوربین‌های گمشده ناظر بر سانتریفوژ در کرج را می‌گرفتند، پریروز مطمئن شدند که حکومت این دوربین‌ها را برده و در محل به زمین خوردن پیرزن کار گذاشته بوده تا مدرک برای افشای حقیقت داشته باشند. البته برادر داماد مقام معظم رهبری که سرپرستی تیم چهل نفره اعزامی به وین را به عهده دارد، این ادعا را رد کرد و گفت: مگر ما می‌خواستیم پیرزن غنی کنیم؟

آخرین گزارش‌های رسیده از گرانی در لندن و مشکل تأمین معیشت حاکی است که عطا مهاجرانی در حال نوشتن کتابی است در شرح اینکه چگونه ستار بهشتی شکنجه‌گر خود را به قتل رساند. وی در مقدمه این کتاب نوشته است که در ماجرای مادر ستار بهشتی، مصدوم واقعی مقام معظم رهبری است و باید دید چه کسی ایشان را هل داده است.

***

کلیک به فیس‌بوک هادی خرسندی

***

دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مقاله لزوماً سیاست یا موضع ایندیپندنت فارسی را منعکس نمی کند.

بیشتر از دیدگاه