محاکمه دلال سکس، مالک ناوگان هوایی ۸۰ میلیون دلاری

این جت‌های شخصی بیشتر شبیه «اتاق هتل برای عیاشی شبانه» هستند تا کابین هواپیما

مرگ جفری اپستین در زندان باعث شد، گیلین مکسول، تنها در مقابل دادستان‌ها برای جوابگویی به اتهامات ریزودرشت جنسی حاضر شود.

گیلین مکسول که حالا تلاش می‌کند خود را هر چه بیشتر از اتهامات وارد شده به اپستین دور نشان دهد، زمانی دست راست او بود و متهم شده در «سوءاستفاده جنسی از دختران زیر سن قانونی» نقش داشته است.

مکسول، ۵۹ ساله، به هشت فقره قاچاق جنسی و جرائم دیگر، از جمله دو اتهام شهادت دروغ متهم است که برای آن‌ها به‌طور جداگانه محاکمه خواهند شد. او که دختر رابرت ماکسول، غول رسانه‌ای بریتانیایی است، در صورت محکوم شدن به ۸۰ سال زندان محکوم می‌شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پرونده‌ای که پای عضو ارشد خانواده سلطنتی بریتانیا، شاهزاده اندرو نیز به آن کشید شده است پر است از شواهد و مدارک جرمی از جمله جزیره شخصی، هواپیمای خصوصی و ویلاهای گران‌قیمت.

یکی از مواردی که به آن اشاره شده است احتمال نقل‌وانتقال دختران نوجوان برای سو استفاده جنسی توسط هواپیمای خصوصی است.

تصاویری که از درون این هواپیما منتشر شده است نشان می‌دهد این وسیله نقلیه برای یک سفر هوایی ساده طراحی نشده است و بیشتر شبیه «اتاق هتل برای شب گذرانی سرخوشانه» است تا کابین هواپیما.

در دادگاه به اعضای هیئت‌منصفه تصاویری از جت‌های ۸۰ میلیون دلاری اپستین نشان داده شد که تا به حال دیده نشده بود. دادستان‌ها می‌گویند او از جت‌ها برای جابجایی دختران نوجوان بین خانه‌هایش استفاده کرده است.

دادستان‌ها ادعا می‌کنند که هواپیماها بین جزیره خصوصی وی در دریای کارائیب، مزرعه نیومکزیکو، خانه نیویورک و یک آپارتمان مجلل در پاریس در نزدیکی طاق پیروزی پرواز می‌کردند.

بنا بر گزارش دیلی میل، اپستین یک هاوکر سیدلی ۱۲۵، یک گلف استریم جی ۲ بی و یک بوئینگ ۷۲۷ به نام «لولیتا اکسپرس» (تصویر داخلی) داشت که ادعا می‌شد از آن برای پرواز دختران زیر سن قانونی به سرتاسر جهان استفاده کرده است.

جفری اپستین، مشاور سرمایه‌گذاری، در سال ۲۰۱۹ در سن ۶۶ سالگی در یک سلول زندان منهتن درحالی‌که منتظر محاکمه به اتهام سوءاستفاده جنسی بود، جان خود را از دست داد.

وکلای ماکسول استدلال کرده‌اند که خاطرات چهار شاهد در طول زمان دستکاری‌شده است و «این زنان تا پس از مرگ اپستین هرگز به نقش ماکسول در بدرفتاری خود اشاره نکردند.»

ماکسول در دادگاه گفت بی‌گناه است و وکلای او نیز مدعی شدند «دادستان‌ها او را به خاطر جنایات ادعایی اپستین قربانی می‌کنند.»

بیشتر از زندگی