دو مرد آلمانی ده‌ها کودک را مورد آزار جنسی قرار دادند

دو افسر پلیس به اتهام اخلال در تحقیقات مربوط به کودک‌آزاری زندانی شدند

Bernd Thissen / POOL / AFP

دو مرد «نفرت‌انگیز، دیوسیرت و چندش‌آور» که به آزار جنسی ده‌ها دختر در یک اردوگاه در آلمان اعتراف کرده‌اند، زندانی شده‌اند. این پرونده هم کشور را وحشت‌زده کرد و هم نواقص برنامه‌های محافظت از کودکان را روشن ساخت.

این دو که به نام‌های آندریاس وی، و ماریو اس، معرفی شده‌اند، به دادگاه منطقه‌ دتمولد گفتند که در طول بیش از یک دهه، صدها بار مرتکب جرم شده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این دو نفر، قربانیانشان را که از سه تا 14 ساله بودند، با فریب‌کاری به شهر لوگده می‌کشاندند و حین ارتکاب جرم، از آن‌ها عکس و فیلم می‌گرفتند.

هرچند این دو به آزار 32 دختر  بین سال‌های 2008 و 2018 اعتراف کردند، مسئولان گفتند که گمان می‌برند شمار واقعی قربانیان صدها نفر باشد.

این پرونده خشم شدیدی برانگیخته است، زیرا آندریاس 56 ساله مسئول نگه‌داری از کودکان بی‌سرپرست بود و هر هفته ماموران ارتباط با خانواده، با او دیدار می‌کردند.

هم‌چنین روشن شد که او قبلا به جرم آزار جنسی یک کودک چهار ساله در سال 2002 پرونده‌ داشته‌است.

در دادگاه گفته شد که بسیاری از قربانیان او اولین بار او را از طریق نادختری‌اش دیده‌اند.

متهم 34 ساله هم‌جرم او، یکی از همسایگانش بود.

پس از آن که یکی  از قربانیان موضوع آزار جنسی را به مادرش گفت و تحقیقات در این باره شروع شد، این دو مرد به ترتیب به 13 و 12 سال زندان محکوم شدند.

قاضی آنکه گرودا گفت که «مشکل است بتوان کلماتی برای شرح این پرونده پیدا کرد» و این دو نفر را «نفرت‌انگیز، دیوسیرت و چندش‌آور» خواند.

او گفت: «بعد از ده روز محاکمه هنوز نمی‌توانیم عمق این جنایات را درک کنیم. هر دوی شما 32 نوجوان و کودک را به صورت بازیچه‌هایی برای تمایلات جنسی خود در آوردید و با این کار، دوران کودکی 32 نفر را نابود کردید».

متهم سوم که هایکو وی نامیده شده و 49 ساله است، در دادگاهی جداگانه به جرم کودک‌آزاری آنلاین، محکوم به دو سال حبس تعلیقی شد.

ولی این احکام پایانی بر پیامدهای پرونده نیست.

تحقیقات پلیس با رسوایی همراه بود، زیرا در ماه ژانویه، چمدانی حاوی مدارک، از جمله فیلم، از اتاق مدارک پلیس ناپدید شد. حالا دو مامور پلیس متهم به اخلال در روند تحقیقات شده‌اند.

هم‌زمان، تحقیقی جداگانه به این نتیجه رسید که مسئولانی که گذاشته بودند کودک‌آزاری ادامه پیدا کند «مرتکب یک رشته قصور بی‌سابقه» شده‌اند.

هشت مامور محافظت از کودکان هم‌اکنون به اتهام قصور احتمالی در انجام وظیفه مورد تحقیق‌اند.

https://www.independent.co.uk

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

 

© The Independent

بیشتر از جهان